Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1188045

Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse


Pejić Papak, Petra; Mezak, Jasminka
Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse // Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije / Beljanski, M. ; Cvijetić Vukčević, M. ; Đorđić, D. (ur.).
Sombor: Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet Sombor, 2022. str. 74-82 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1188045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse
(Challenges of teachers in the implementation of distance learning: an example of good practice)

Autori
Pejić Papak, Petra ; Mezak, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije / Beljanski, M. ; Cvijetić Vukčević, M. ; Đorđić, D. - Sombor : Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet Sombor, 2022, 74-82

ISBN
978-86-6095-104-7

Skup
Naučni skup sa međunarodnim učešćem "Obrazovanje u osnovnoj skoli u vreme pandemije"

Mjesto i datum
Sombor, Srbija, 06.11.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalne kompetencije, digitalni obrazovni alati, obrazovna tehnologija, učitelji, virtualna učionica
(digital competencies, digital educational tools, educational technology, teacher, virtual classrooms)

Sažetak
Obrazovna tehnologija predstavlja značajan element didaktičkog četverokuta stoga je nužno kontinuirano razvijati digitalne kompetencije učitelja i učenika. U vrijeme pandemije COVID-19 poučavanje i učenje odvijalo se u virtualnim učionicama. Izazov za učitelje pri planiranju nastave i poučavanje uz pomoć tehnologije predstavljalo je korištenje otvorenih Web 2.0 alata. U radu je učinjen prikaz najučestalije korištenih digitalnih obrazovnih alata te dostupnih obrazovnih digitalnih sadržaja na mrežnoj stranici Škole za život, a koji su usmjereni na ostvarivanje ishoda učenja predmetnih kurikuluma za učenike mlađe školske dobi. Kao primjer dobre prakse usavršavanja učitelja prikazane su aktivnosti, usmjerene jačanju kompetencija učitelja razredne nastave za primjenu inovativnih pristupa poučavanju uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije, u sklopu projekta GLAT – Games for Learning Algorithmic Thinking koji je proveden na Sveučilištu u Rijeci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasminka Mezak (autor)

Avatar Url Petra Pejić Papak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.pef.uns.ac.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Pejić Papak, Petra; Mezak, Jasminka
Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse // Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije / Beljanski, M. ; Cvijetić Vukčević, M. ; Đorđić, D. (ur.).
Sombor: Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet Sombor, 2022. str. 74-82 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pejić Papak, P. & Mezak, J. (2022) Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse. U: Beljanski, M., Cvijetić Vukčević, M. & Đorđić, D. (ur.)Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije.
@article{article, author = {Peji\'{c} Papak, Petra and Mezak, Jasminka}, year = {2022}, pages = {74-82}, keywords = {digitalne kompetencije, digitalni obrazovni alati, obrazovna tehnologija, u\v{c}itelji, virtualna u\v{c}ionica}, isbn = {978-86-6095-104-7}, title = {Izazovi u\v{c}itelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse}, keyword = {digitalne kompetencije, digitalni obrazovni alati, obrazovna tehnologija, u\v{c}itelji, virtualna u\v{c}ionica}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, Pedago\v{s}ki fakultet Sombor}, publisherplace = {Sombor, Srbija} }
@article{article, author = {Peji\'{c} Papak, Petra and Mezak, Jasminka}, year = {2022}, pages = {74-82}, keywords = {digital competencies, digital educational tools, educational technology, teacher, virtual classrooms}, isbn = {978-86-6095-104-7}, title = {Challenges of teachers in the implementation of distance learning: an example of good practice}, keyword = {digital competencies, digital educational tools, educational technology, teacher, virtual classrooms}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, Pedago\v{s}ki fakultet Sombor}, publisherplace = {Sombor, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font