Pregled bibliografske jedinice broj: 1188045
Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse
Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu: primjer dobre prakse // Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije / Beljanski, M. ; Cvijetić Vukčević, M. ; Đorđić, D. (ur.).
Sombor: Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet Sombor, 2022. str. 74-82 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1188045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi učitelja u realizaciji nastave na daljinu:
primjer dobre prakse
(Challenges of teachers in the implementation of
distance learning: an example of good practice)
Autori
Pejić Papak, Petra ; Mezak, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Obrazovanje u osnovnoj školi u vreme pandemije
/ Beljanski, M. ; Cvijetić Vukčević, M. ; Đorđić, D. - Sombor : Univerzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet Sombor, 2022, 74-82
ISBN
978-86-6095-104-7
Skup
Naučni skup sa međunarodnim učešćem "Obrazovanje u osnovnoj skoli u vreme pandemije"
Mjesto i datum
Sombor, Srbija, 06.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalne kompetencije, digitalni obrazovni alati, obrazovna tehnologija, učitelji, virtualna učionica
(digital competencies, digital educational tools, educational technology, teacher, virtual classrooms)
Sažetak
Obrazovna tehnologija predstavlja značajan element didaktičkog četverokuta stoga je nužno kontinuirano razvijati digitalne kompetencije učitelja i učenika. U vrijeme pandemije COVID-19 poučavanje i učenje odvijalo se u virtualnim učionicama. Izazov za učitelje pri planiranju nastave i poučavanje uz pomoć tehnologije predstavljalo je korištenje otvorenih Web 2.0 alata. U radu je učinjen prikaz najučestalije korištenih digitalnih obrazovnih alata te dostupnih obrazovnih digitalnih sadržaja na mrežnoj stranici Škole za život, a koji su usmjereni na ostvarivanje ishoda učenja predmetnih kurikuluma za učenike mlađe školske dobi. Kao primjer dobre prakse usavršavanja učitelja prikazane su aktivnosti, usmjerene jačanju kompetencija učitelja razredne nastave za primjenu inovativnih pristupa poučavanju uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije, u sklopu projekta GLAT – Games for Learning Algorithmic Thinking koji je proveden na Sveučilištu u Rijeci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka