Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1187799

(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj


Jurkić Sviben, Tamara; Jambrošić, Nikola Sebastian
(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 2; 245-291 doi:10.38003/sv.70.2.11 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1187799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj
((Non) Singing During The COVID-19 Pandemic - Opinions and Emotional Experience of Students From 5th to 8th Grade of Primary Schools in The Republic of Croatia)

Autori
Jurkić Sviben, Tamara ; Jambrošić, Nikola Sebastian

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 70 (2021), 2; 245-291

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
COVID-19 ; nastava na daljinu ; osobno zadovoljstvo ; pjevanje ; skupno muziciranje
(COVID-19 ; remote learning ; personal satisfaction ; group music making ; singing)

Sažetak
Pjevanje je važan čimbenik u nastavi Glazbene kulture te, uz obvezne sadržaje, aktivnost koja se najviše provodi. Znanstvena literatura potvrđuje da pjevanje u većoj mjeri kod učenika izaziva pozitivne emocionalne reakcije. Proglašenjem pandemije bolesti COVID-19 u ožujku 2020. godine gotovo sve pjevačke aktivnosti bile su na dulje vrijeme obustavljene. Cilj istraživanja bio je uočiti postoji li razlika u percepciji nezadovoljstva obustavom pjevanja ovisno o tome jesu li se učenici prije pandemije aktivno i intenzivnije bavili pjevanjem u odnosu na one koji tu aktivnost nisu imali ili su je imali u minimalnoj mjeri. Prvi problem bio je istražiti postoji li razlika u osobnom nezadovoljstvu (sreći) i percepciji nezadovoljstva obustavom pjevanja ovisno o tome jesu li se učenici aktivno bavili pjevanjem prije pandemije ili nisu te jesu li tijekom pandemije nastavili s pjevanjem u virtualnom okruženju („online“) ili su sasvim prekinuli s aktivnim pjevanjem. Potvrđene su hipoteze da učenici koji su članovi zbora i/ili ansambala osjećaju intenzivniji nedostatak i osobno nezadovoljstvo obustavom glazbenih aktivnosti tijekom pandemije nego oni koji su se aktivno bavili pjevanjem samo na satu Glazbene kulture te da su učenici koji su se tijekom pandemije bavili muziciranjem u virtualnom okruženju („online“) zadovoljniji i pokazuju pozitivnije emocije u odnosu na one koji su se prestali baviti glazbom. Drugi problem bio je istražiti postoji li razlika u percepciji pjevanja uživo i pjevanja u virtualnom okruženju („online“). Potvrđeno je da učenici koji su iskusili i pjevanje uživo i pjevanje u virtualnom okruženju („online“) smatraju da pjevanje uživo ima veći učinak od pjevanja u virtualnom okruženju („online“). Rezultati potvrđuju da pjevanje utječe pozitivno na pjevača te da ograničavanje pjevanja intenzivira osobno nezadovoljstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Kroatologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tamara Jurkić Sviben (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Jurkić Sviben, Tamara; Jambrošić, Nikola Sebastian
(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2021), 2; 245-291 doi:10.38003/sv.70.2.11 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Jurkić Sviben, T. & Jambrošić, N. (2021) (Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 70 (2), 245-291 doi:10.38003/sv.70.2.11.
@article{article, author = {Jurki\'{c} Sviben, Tamara and Jambro\v{s}i\'{c}, Nikola Sebastian}, year = {2021}, pages = {245-291}, DOI = {10.38003/sv.70.2.11}, keywords = {COVID-19, nastava na daljinu, osobno zadovoljstvo, pjevanje, skupno muziciranje}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, doi = {10.38003/sv.70.2.11}, volume = {70}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mi\v{s}ljenja i emocionalni do\v{z}ivljaj u\v{c}enika od 5. do 8. razreda osnovnih \v{s}kola u Republici Hrvatskoj}, keyword = {COVID-19, nastava na daljinu, osobno zadovoljstvo, pjevanje, skupno muziciranje} }
@article{article, author = {Jurki\'{c} Sviben, Tamara and Jambro\v{s}i\'{c}, Nikola Sebastian}, year = {2021}, pages = {245-291}, DOI = {10.38003/sv.70.2.11}, keywords = {COVID-19, remote learning, personal satisfaction, group music making, singing}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, doi = {10.38003/sv.70.2.11}, volume = {70}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {(Non) Singing During The COVID-19 Pandemic - Opinions and Emotional Experience of Students From 5th to 8th Grade of Primary Schools in The Republic of Croatia}, keyword = {COVID-19, remote learning, personal satisfaction, group music making, singing} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font