Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1187149

Osnove marketinga


Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.
Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)


CROSBI ID: 1187149 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinga
(Foundations of Marketing)

Autori
Vranešević, Tihomir ; Ozretić Došen, Đurđana ; Pavičić, Jurica ; Piri Rajh, Sunčana ; Sinčić Ćorić, Durbavka ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Palić, Mirko ; Krupka, Zoran ; Mandić, Miroslav ; Škare, Vatroslav ; Vlašić, Goran ; Brečić, Ružica ; Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Lučić, Andrea ; Pandža Bajs, Irena ; Komarac, Tanja ; Dropulić, Branka ; Špoljarić, Anja ; Gaćeša, Dora ; Skala, David ; Mihotić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2021

Stranica
437

ISBN
978-953-346-164-9

Ključne riječi
marketing ; osnove marketinga ; uloga marketinga ; temelj marketinga ; okruženje marketinga
(marketing ; principles of marketing ; role of marketing ; foundation of marketing ; marketing environment)

Sažetak
U današnje vrijeme poslovanje bez marketinga ne ostvaruje svoje potencijale. Marketing je danas sveprisutan u različitim pojavnim oblicima a ono što smo htjeli postići pisanjem ovakvog sveučilišnog udžbenika je upravo izučavanje marketinga na način kako bi ga se moglo primjereno izučavati na obaveznom kolegiju Osnove marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Namjera je da studenti kao budući aktivni sudionici i kreatori poslovnog okruženja na ispravan način sagledavaju osnove marketinga te da u neposrednoj budućnosti primjenjuju sveobuhvatnu marketinšku filozofiju u svom poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.
Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
Vranešević, T., Ozretić Došen, Đ., Pavičić, J., Piri Rajh, S., Sinčić Ćorić, D., Tomašević Lišanin, M., Tkalac Verčič, A., Palić, M., Krupka, Z. & Mandić, M. (2021) Osnove marketinga. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Sin\v{c}i\'{c} \'{C}ori\'{c}, Durbavka and Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija and Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana and Pali\'{c}, Mirko and Krupka, Zoran and Mandi\'{c}, Miroslav and \v{S}kare, Vatroslav and Vla\v{s}i\'{c}, Goran and Bre\v{c}i\'{c}, Ru\v{z}ica and Fuduri\'{c}, Morana and Horvat, Sandra and Lu\v{c}i\'{c}, Andrea and Pand\v{z}a Bajs, Irena and Komarac, Tanja and Dropuli\'{c}, Branka and \v{S}poljari\'{c}, Anja and Ga\'{c}e\v{s}a, Dora and Skala, David and Mihoti\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {437}, keywords = {marketing, osnove marketinga, uloga marketinga, temelj marketinga, okru\v{z}enje marketinga}, isbn = {978-953-346-164-9}, title = {Osnove marketinga}, keyword = {marketing, osnove marketinga, uloga marketinga, temelj marketinga, okru\v{z}enje marketinga}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir and Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Sin\v{c}i\'{c} \'{C}ori\'{c}, Durbavka and Toma\v{s}evi\'{c} Li\v{s}anin, Marija and Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana and Pali\'{c}, Mirko and Krupka, Zoran and Mandi\'{c}, Miroslav and \v{S}kare, Vatroslav and Vla\v{s}i\'{c}, Goran and Bre\v{c}i\'{c}, Ru\v{z}ica and Fuduri\'{c}, Morana and Horvat, Sandra and Lu\v{c}i\'{c}, Andrea and Pand\v{z}a Bajs, Irena and Komarac, Tanja and Dropuli\'{c}, Branka and \v{S}poljari\'{c}, Anja and Ga\'{c}e\v{s}a, Dora and Skala, David and Mihoti\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {437}, keywords = {marketing, principles of marketing, role of marketing, foundation of marketing, marketing environment}, isbn = {978-953-346-164-9}, title = {Foundations of Marketing}, keyword = {marketing, principles of marketing, role of marketing, foundation of marketing, marketing environment}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font