Pregled bibliografske jedinice broj: 1186888
Kvalitativna analiza švedskih modnih brendova
Kvalitativna analiza švedskih modnih brendova // Knjiga sažetaka DANA OTVORENIH VRATA ZNANSTVENO-ISTRAŽIVAČK0G CENTRA ZA TEKSTIL 2019. / Bischof, Sandra ; Pušić, Tanja ; Tarbuk, Anita (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 11-11 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1186888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativna analiza švedskih modnih brendova
(Qualitative analysis of Swedish fashion brands)
Autori
Kodžoman, Duje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka DANA OTVORENIH VRATA ZNANSTVENO-ISTRAŽIVAČK0G CENTRA ZA TEKSTIL 2019.
/ Bischof, Sandra ; Pušić, Tanja ; Tarbuk, Anita - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 11-11
Skup
Dana otvorenih vrata Znanstveno-istraživačkog centra za tekstil 2020
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
modni dizajn, održiva moda, švedski modni brendovi
(fashion design, sustainable fashion, swedish fashion brands)
Sažetak
Implementacija održivosti u modnom dizajnu izazovan je i zahtjevan zadatak, jer podrazumijeva nekolicinu složenih izazova, od kojih se posebno ističe činjenica da se priroda mode inherentno zasniva na kontinuiranom procesu promjena i pritisku da postane nova. Ovaj rad je strukturiran u tri cjeline kroz koje se obrađuje: a) koncept održivosti i njegova prijemčivost u kontekstu modne industrije, b) Skandinavija kao svjetski lider u održivosti i c) analiza održivih švedskih modnih brendova. Brojne su polemike oko toga može li se filozofija održivosti primijeniti na modnu industriju. Švedska modna industrija dokaz je da je ta primjena moguća. Ulažući u istraživanja, Šveđani teže afirmaciji i zagovaraju održive načine produkcije odjeće. Ovaj rad analizira osam švedskih modnih brendova i to (abecednim redom): Asket, Deadwood, Elvine, Filippa K, H&M, Nudie Jeans, Phi i Soft Goat. Prethodno nabrojani brendovi se svojim načinom rada i zalaganjem za održivu modu ističu u kontekstu transformacije svojih poslovnih modela i poboljšavanju opskrbnih lanaca kako bi smanjili sveukupne utjecaje na okoliš te poboljšali društvene uvjete u tvornicama. Analiza njihove poslovne politike dokaz je uspješne primjene koncepta održivosti na modnu industriju.
Izvorni jezik
Hrvatski