Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1186619

Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima


Bradica, Hrvoje
Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima, 2016., postdiplomski specijalisticki, Zagreb


CROSBI ID: 1186619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima
(Socially responsible marketing activities in SMEs)

Autori
Bradica, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Mjesto
Zagreb

Datum
18.11

Godina
2016

Stranica
XX

Mentor
Brečić, Ružica

Ključne riječi
društveno odgovoran marketing ; mala i srednja poduzeća ; Hrvatska
(sociallly responsible marketing ; SMEs ; Croatia)

Sažetak
Cilj ovog rada je utvrditi dimenzije i stupanj razvoja društveno odgovornog marketinga malih i srednjih poduzeća (MSP-a), te analizirati analizirati čimbenike koji utječu na primjenu takvog ponašanja. Naime, MSP-a po svojoj naravi nisu samo umanjena verzija velikih poduzeća, a njihov ekonomski, društveni i ekološki utjecaj na svijet se svakim danom sve više naglašava. Prema tome, potrebno je obratiti pozornost na specifičnosti društveno odgovornog poslovanja i održivog marketinga malih i srednjih poduzeća. Kako bi se ostvario cilj rada, provedeno je 16 dubinskih intervjua s vlasnicima/menadžerima MSP-a iz različitih djelatnosti. Rezultati pokazuju kako su ispitanici upoznati s pojmom društveno odgovornog marketinga, ali kako je primjena u većini poduzeća još u začecima. Društveno odgovorne marketinške aktivnosti u najvećoj mjeri su usmjerene prema potrošačima, zaposlenicima i lokalnoj zajednici, dok se sekundarne interesno- utjecajne skupine spominju tek od strane nekoliko ispitanih MSP-a. Poduzeća se međusobno razlikuju prema stupnju razvoja društveno odgovornog marketinga: (a) minimalno odgovaraju principima društveno odgovornog marketinga ; b) imaju poseban tim zadužen za smišljanje i provedbu aktivnosti te c) svoje djelovanje utemeljila na principima održivosti i slijede ih u svakoj svojoj odluci i akciji. Kao najvažniji čimbenici za primjernu društveno odgovornog marketinga u MSP-a su: vizija vlasnika/menadžera MSP-a ; veličina poduzeća te djelatnost. Ovim radom su se istaknuli pozitivni primjeri i posljedice društveno odgovornog marketinga u MSP-a. Svjesni izazova koje donosi područje društveno odgovornog marketinga, mala i srednja poduzeća mogu na temelju toga stvoriti konkurentsku prednost i poboljšati svoj imidž. Daljnjom senzibilizacijom javnosti i razvijanjem svijesti potrošača po ovom pitanju, društveno odgovoran marketing bi trebao postati dio poslovne filozofije većine MSP-a koja posluju u konkurentnom i dinamičnom tržišnom okružju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ružica Brečić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bradica, Hrvoje
Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima, 2016., postdiplomski specijalisticki, Zagreb
Bradica, H. (2016) 'Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima', postdiplomski specijalisticki, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bradica, Hrvoje}, year = {2016}, pages = {XX}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovoran marketing, mala i srednja poduze\'{c}a, Hrvatska}, title = {Aktivnosti dru\v{s}tveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduze\'{c}ima}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovoran marketing, mala i srednja poduze\'{c}a, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bradica, Hrvoje}, year = {2016}, pages = {XX}, keywords = {sociallly responsible marketing, SMEs, Croatia}, title = {Socially responsible marketing activities in SMEs}, keyword = {sociallly responsible marketing, SMEs, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font