Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1186064

Razumijem što čitam (prikaz knjige Anite Peti- Stantić: Čitanjem do (spo)razumijevanja - od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti, Ljevak, Zagreb, 2019.)


Matešić, Mihaela
Razumijem što čitam (prikaz knjige Anite Peti- Stantić: Čitanjem do (spo)razumijevanja - od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti, Ljevak, Zagreb, 2019.) // Fluminensia, 31 (2019), 2; 427-431 (nije recenziran, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 1186064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijem što čitam (prikaz knjige Anite Peti- Stantić: Čitanjem do (spo)razumijevanja - od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti, Ljevak, Zagreb, 2019.)
(I understand what I read (review of the book A. Peti-Stantić: Čitanjem do (spo)razumijevanja - od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti, Zagreb: Ljevak, 2019))

Autori
Matešić, Mihaela

Izvornik
Fluminensia (0353-4642) 31 (2019), 2; 427-431

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
čitanje, razumijevanje, čitalačka pismenost
(reading, understanding, literacy)

Sažetak
Rad je prikaz knjige Anite Peti-Stantić: Čitanjem do (spo)razumijevanja - od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti, Ljevak, Zagreb, 2019.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Mihaela Matešić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Matešić, Mihaela
Razumijem što čitam (prikaz knjige Anite Peti- Stantić: Čitanjem do (spo)razumijevanja - od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti, Ljevak, Zagreb, 2019.) // Fluminensia, 31 (2019), 2; 427-431 (nije recenziran, prikaz, stručni)
Matešić, M. (2019) Razumijem što čitam (prikaz knjige Anite Peti- Stantić: Čitanjem do (spo)razumijevanja - od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti, Ljevak, Zagreb, 2019.). Fluminensia, 31 (2), 427-431.
@article{article, author = {Mate\v{s}i\'{c}, Mihaela}, year = {2019}, pages = {427-431}, keywords = {\v{c}itanje, razumijevanje, \v{c}itala\v{c}ka pismenost}, journal = {Fluminensia}, volume = {31}, number = {2}, issn = {0353-4642}, title = {Razumijem \v{s}to \v{c}itam (prikaz knjige Anite Peti- Stanti\'{c}: \v{C}itanjem do (spo)razumijevanja - od \v{c}itala\v{c}ke pismenosti do \v{c}itateljske sposobnosti, Ljevak, Zagreb, 2019.)}, keyword = {\v{c}itanje, razumijevanje, \v{c}itala\v{c}ka pismenost} }
@article{article, author = {Mate\v{s}i\'{c}, Mihaela}, year = {2019}, pages = {427-431}, keywords = {reading, understanding, literacy}, journal = {Fluminensia}, volume = {31}, number = {2}, issn = {0353-4642}, title = {I understand what I read (review of the book A. Peti-Stanti\'{c}: \v{C}itanjem do (spo)razumijevanja - od \v{c}itala\v{c}ke pismenosti do \v{c}itateljske sposobnosti, Zagreb: Ljevak, 2019)}, keyword = {reading, understanding, literacy} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font