Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1184727

Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z


Dlačić, Jasmina; Franulović, Ana Maria; Sredl, Katherine C.
Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z // Sarajevo business and economics review, 39 (2021), 77-93 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1184727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z
(Sustainable fashion products as the future of fashion: Perception of sustainable fashion products among young adults)

Autori
Dlačić, Jasmina ; Franulović, Ana Maria ; Sredl, Katherine C.

Izvornik
Sarajevo business and economics review (1986-5473) 39 (2021); 77-93

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
održivi marketing ; održivi modni proizvodi ; ponašanje potrošača ; održiva potrošnja ; ekološka osviještenost
(sustainable marketing ; sustainable fashion products ; consumer behaviour ; sustainable consumption ; ecological awareness)

Sažetak
Održivi razvoj postao je prioritet u razvoju društva. Navedeno se reflektira i na potrošače koji postaju svjesni važnosti donošenja održivih odluka. S druge strane modna je industrija identificirana kao veliki zagađivač okoliša zbog načina proizvodnje, odlaganja dotrajalih proizvoda ili raspolaganja neprodanim proizvodima. Stoga dolazi do usmjeravanja odluka potrošača prema kupnji održivih modnih proizvoda. Svrha je ovog rada istražiti ponašanje Generacije Y i Z vezano uz održive modne proizvode. Istraživanje je provedeno na 95 pripadnika Generacije Y i Z u Republici Hrvatskoj putem anketnog upitnika, a u pitanjima su se upotrebljavale ljestvice iz prethodnih istraživanja. Rezultati istraživanja ukazuju na to da je potrošačima prilikom odabira održivih modnih proizvoda važno da podupiru lokalne proizvođače te da postoji pravičnost u proizvodnom procesu. Uočena je relativno niska razina potrebe recikliranja modne odjeće, a pri tome ako se i odluče na to, najčešće se dotrajale i nepotrebne modne proizvode proslijedi rodbini ili prijateljima. Nadalje, potrošačima Generacije Y i Z važno je da je modni proizvod cjenovno prihvatljiv, da postoji veliki izbor odjevnih predmeta te da modni proizvodi prate aktualne modne trendove. U radu su istaknute i implikacije za voditelje marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
--ZIP-UNIRI-130-8-20 - Exploring value co-creation in services (Dlačić, Jasmina) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Dlačić, Jasmina; Franulović, Ana Maria; Sredl, Katherine C.
Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z // Sarajevo business and economics review, 39 (2021), 77-93 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Dlačić, J., Franulović, A. & Sredl, K. (2021) Održivi modni proizvodi kao budućnost mode: percepcija održivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z. Sarajevo business and economics review, 39, 77-93.
@article{article, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina and Franulovi\'{c}, Ana Maria and Sredl, Katherine C.}, year = {2021}, pages = {77-93}, keywords = {odr\v{z}ivi marketing, odr\v{z}ivi modni proizvodi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, odr\v{z}iva potro\v{s}nja, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost}, journal = {Sarajevo business and economics review}, volume = {39}, issn = {1986-5473}, title = {Odr\v{z}ivi modni proizvodi kao budu\'{c}nost mode: percepcija odr\v{z}ivih modnih proizvoda kod generacija Y i Z}, keyword = {odr\v{z}ivi marketing, odr\v{z}ivi modni proizvodi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, odr\v{z}iva potro\v{s}nja, ekolo\v{s}ka osvije\v{s}tenost} }
@article{article, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina and Franulovi\'{c}, Ana Maria and Sredl, Katherine C.}, year = {2021}, pages = {77-93}, keywords = {sustainable marketing, sustainable fashion products, consumer behaviour, sustainable consumption, ecological awareness}, journal = {Sarajevo business and economics review}, volume = {39}, issn = {1986-5473}, title = {Sustainable fashion products as the future of fashion: Perception of sustainable fashion products among young adults}, keyword = {sustainable marketing, sustainable fashion products, consumer behaviour, sustainable consumption, ecological awareness} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO Publishing - Business source complete
  • ProQuest business package





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font