Pregled bibliografske jedinice broj: 1184622
Metodički sadržaji usmjereni na višestrani razvoj djece mlađe i starije školske dobi u sportskoj rekreaciji
Metodički sadržaji usmjereni na višestrani razvoj djece mlađe i starije školske dobi u sportskoj rekreaciji // 18. Kondicijska priprema sportaša / Milanović, L ; Wertheimer, V ; Jukić, I (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 221-224 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1184622 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički sadržaji usmjereni na višestrani razvoj
djece mlađe i starije školske dobi u sportskoj
rekreaciji
(Methodical contents targeted at general development
in pupils in sports recreation)
Autori
Vrbik, Ivan ; Vrbik, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
18. Kondicijska priprema sportaša
/ Milanović, L ; Wertheimer, V ; Jukić, I - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 221-224
Skup
18. godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša 2020."
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.02.2020
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
slobodno vrijeme, igra, rekreacija, djeca i mladi
(leisure time, game, recreation, children and youth)
Sažetak
Brojna istraživanja govore o zdravstvenim benefitima tjelesne aktivnosti kod djece školske dobi i mla dih, posebice pozitivnih efekata tjelesne aktivnosti na fiziološke karakteristike (tjelesnu masu, mišićnu masu, jakost, fleksibilnost u zglobovima i kralježnici, te gustoću kostiju), psihološke karakteristike (reduk cija anksioznosti i depresije), tjelesni napredak (motoričkih i sportskih kompetencija), globalnog, socijalnog i akademskog samopoimanja kao i akademske izvedbe (Strong i sur., 2007 ; Jansen i LeBlanc, 2010 ; Sallis, Prochaska i Taylor, 1999). Privući, zadržati i ostvariti postavljene ciljeve, odnosno polučiti efekte o kojima govore brojna istraživanja o tjelesnoj aktivnosti, moguće je jedino zanimljivim, dinamičkim i atraktivnim aktivnostima i sadržajima. Prilikom toga ključan je metodski pristup kojim kroz plansko postupanje, vo deći računa o dobi onih s kojima radimo, kinantropološkim obilježjima, dosadašnjem iskustvu u tjelesnim aktivnostima i željama, pristupa odabiru i distribuciji sadržaja kroz sve dijelove našeg „sata“ vježbanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija