Pregled bibliografske jedinice broj: 1184607
Profesionalizacija nastavničke struke
Profesionalizacija nastavničke struke // Znanstveno-stručni simpozij "Škola danas, škola sutra"
Zadar, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1184607 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalizacija nastavničke struke
(The Professionalization of Teachers)
Autori
Batarelo Kokić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Znanstveno-stručni simpozij "Škola danas, škola sutra"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 11.03.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
profesionalizacija : nastavnička struka ; autonomni nastavnik
(professionalization ; teaching profession ; autonomous teacher)
Sažetak
U definicijama profesionalizma naglašava se da je riječ o formi koju nameću vanjski čimbenici poput vlade, a na osnovu koje se određuju parametri profesije koji uključuju granice stvarnog i potencijalnog autoriteta zanimanja, moć i utjecaj zanimanja i mogućnost osmišljavanja i postavljanja granica zanimanja. Profesionalizacija zanimanja u kontekstu nastavničke struke podrazumijeva da se stručne odluke i djelovanje vezuju uz dobru izobrazbu i stalnu suradnju s kolegama i drugim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Temeljeno na relevantnoj literaturi, u radu su prikazani utjecaji na proces profesionalizacije nastavničke struke koji se odvija na različitim obrazovnim razinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
--UP.03.1.1.03.0056 - Kompetencijski standardi nastavnika, pedagoga i mentora (Vican, Dijana) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Ivana Batarelo Kokić
(autor)