Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1183397

Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja


Malogorski Jurjević, Martina
Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu , Vol. 62 No. 2-3, Vol. 62 No. 2-3 (2013), 411-424 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1183397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja
(Specific Learning Disabilities: Theoretical Background and Present Researches)

Autori
Malogorski Jurjević, Martina

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu , Vol. 62 No. 2-3 (0037-654X) Vol. 62 No. 2-3 (2013); 411-424

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
disleksija, disgrafija, diskalkulija, specifične poteškoće u učenju
(dyslexia, dysgraphia, dyscalculia, specific learning disabilities)

Sažetak
Specifične poteškoće u učenju (disleksija, disgrafija i diskalkulija) postaju ozbiljan problem polaskom djeteta u školu, iako se javljaju puno ranije. Njihovi uzroci nisu do kraja ustvrđeni, a činjenica je da se javljaju unatoč urednoj inteligenciji, urednim senzornim sposobnostima i odgovarajućem poučavanju. Za djecu sa specifičnim poteškoćama u učenju, čitanje, pisanje i računanje postaje mučna, teško svladiva, a ponekad i nepremostiva poteškoća zbog koje osjećaju neuspjeh i zamor, što polako prelazi u frustriranost školom i nezadovoljstvo sobom. S tim u vezi nužno je da učitelj bude kompetentan u prepoznavanju istih, da posjeduje temeljna znanja i vještine potrebne za rad s takvim učenicima. Takva djeca, još uvijek na žalost, školsko doba uglavnom provode u nerazmjeru između vlastitih potencijala i stvarnih postignuća, usprkos činjenici da je pojam poteškoća u učenju dugo prisutan u istraživačkom i u neposrednom odgojno- obrazovnom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Malogorski Jurjević, Martina
Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu , Vol. 62 No. 2-3, Vol. 62 No. 2-3 (2013), 411-424 (domaća recenzija, članak, stručni)
Malogorski Jurjević, M. (2013) Specifične poteškoće u učenju: teorijska polazišta i dosadašnja istraživanja. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu , Vol. 62 No. 2-3, Vol. 62 No. 2-3, 411-424.
@article{article, author = {Malogorski Jurjevi\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {411-424}, keywords = {disleksija, disgrafija, diskalkulija, specifi\v{c}ne pote\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu , Vol. 62 No. 2-3}, volume = {Vol. 62 No. 2-3}, issn = {0037-654X}, title = {Specifi\v{c}ne pote\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju: teorijska polazi\v{s}ta i dosada\v{s}nja istra\v{z}ivanja}, keyword = {disleksija, disgrafija, diskalkulija, specifi\v{c}ne pote\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju} }
@article{article, author = {Malogorski Jurjevi\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {411-424}, keywords = {dyslexia, dysgraphia, dyscalculia, specific learning disabilities}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu , Vol. 62 No. 2-3}, volume = {Vol. 62 No. 2-3}, issn = {0037-654X}, title = {Specific Learning Disabilities: Theoretical Background and Present Researches}, keyword = {dyslexia, dysgraphia, dyscalculia, specific learning disabilities} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font