Pregled bibliografske jedinice broj: 1183360
Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju
Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol. 63 No. 4 (2014), 677-696 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
CROSBI ID: 1183360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa
specifičnim teškoćama u učenju
(Meeting Criteria of Teachers' Motivation for work
with Students with Specific Learning Disabilities)
Autori
Malogorski Jurjević, Martina
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) Vol. 63 No. 4
(2014);
677-696
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo
Ključne riječi
motivacija, specifične teškoće u učenju
(motivation, specific learning difficulties)
Sažetak
Motivacija učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju (STUU) preduvjet je stjecanju i prakticiranj mnogih profesionalnih kompetencija učitelja vezanih uz kvalitetu odgoja i obrazovanja Ɵ h učenika. Istraživanjem su obuhvaćene procjene učitelja o stupnju zadovoljenost motiva u radu s učenicima s STUU koji su stavljeni u odnos s trima kriterijima: iskustvo rada s učenicima s STUU, radni staž učitelja i rad u predmetnoj odnosno razrednoj nastavi. U istraživanju se pošlo od sljedećih istraživačkih problema. To su: 1. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenost motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na iskustvo učitelja u radu s učenicima s STUU 2. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenost motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na radni staž učitelja 3. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenost motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na rad učitelja u razrednoj odnosno predmetnoj nastavi. RezultaƟ t-testova koji su provedeni u svrhu provjere razlika među učiteljima u procjenama stupnja zadovoljenost motiva s obzirom na tri analizirana obilježja pokazali su da učitelje najviše razlikuje rad u predmetnoj odnosno razrednoj nastavi, slijedi iskustvo u radu s učenicima s STUU, a najmanje ih razlikuje radni staž u sustavu školstva.
Izvorni jezik
Hrvatski