Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1183360

Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju


Malogorski Jurjević, Martina
Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol. 63 No. 4 (2014), 677-696 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)


CROSBI ID: 1183360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju
(Meeting Criteria of Teachers' Motivation for work with Students with Specific Learning Disabilities)

Autori
Malogorski Jurjević, Martina

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) Vol. 63 No. 4 (2014); 677-696

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo

Ključne riječi
motivacija, specifične teškoće u učenju
(motivation, specific learning difficulties)

Sažetak
Motivacija učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju (STUU) preduvjet je stjecanju i prakticiranj mnogih profesionalnih kompetencija učitelja vezanih uz kvalitetu odgoja i obrazovanja Ɵ h učenika. Istraživanjem su obuhvaćene procjene učitelja o stupnju zadovoljenost motiva u radu s učenicima s STUU koji su stavljeni u odnos s trima kriterijima: iskustvo rada s učenicima s STUU, radni staž učitelja i rad u predmetnoj odnosno razrednoj nastavi. U istraživanju se pošlo od sljedećih istraživačkih problema. To su: 1. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenost motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na iskustvo učitelja u radu s učenicima s STUU 2. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenost motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na radni staž učitelja 3. utvrđivanje razlika u procjeni stupnja zadovoljenost motiva za rad s učenicima s STUU s obzirom na rad učitelja u razrednoj odnosno predmetnoj nastavi. RezultaƟ t-testova koji su provedeni u svrhu provjere razlika među učiteljima u procjenama stupnja zadovoljenost motiva s obzirom na tri analizirana obilježja pokazali su da učitelje najviše razlikuje rad u predmetnoj odnosno razrednoj nastavi, slijedi iskustvo u radu s učenicima s STUU, a najmanje ih razlikuje radni staž u sustavu školstva.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Malogorski Jurjević, Martina
Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol. 63 No. 4 (2014), 677-696 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
Malogorski Jurjević, M. (2014) Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, Vol. 63 No. 4, 677-696.
@article{article, author = {Malogorski Jurjevi\'{c}, Martina}, year = {2014}, pages = {677-696}, keywords = {motivacija, specifi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {Vol. 63 No. 4}, issn = {0037-654X}, title = {Zadovoljenost motiva u\v{c}itelja za rad s u\v{c}enicima sa specifi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju}, keyword = {motivacija, specifi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju} }
@article{article, author = {Malogorski Jurjevi\'{c}, Martina}, year = {2014}, pages = {677-696}, keywords = {motivation, specific learning difficulties}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {Vol. 63 No. 4}, issn = {0037-654X}, title = {Meeting Criteria of Teachers' Motivation for work with Students with Specific Learning Disabilities}, keyword = {motivation, specific learning difficulties} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font