Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1183179

Quo Vadis INSPIRE?


Cetl, Vlado
Quo Vadis INSPIRE? // University of Prishtina ‘Hasan Prishtina’, Faculty of Civil Engineering
Priština, Kosovo, 2021. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1183179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Quo Vadis INSPIRE?

Autori
Cetl, Vlado

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
University of Prishtina ‘Hasan Prishtina’, Faculty of Civil Engineering

Mjesto i datum
Priština, Kosovo, 10.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
INSPIRE ; evaluation ; evolution

Sažetak
The presentation provided answer on where do we stand with European Spatial Data Infrastructure (INSPIRE) today. It included an overview of existing infrastructure with the vision and planned activities for the future evolution.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Geodezija, Računarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Vlado Cetl (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cetl, Vlado
Quo Vadis INSPIRE? // University of Prishtina ‘Hasan Prishtina’, Faculty of Civil Engineering
Priština, Kosovo, 2021. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Cetl, V. (2021) Quo Vadis INSPIRE?. U: University of Prishtina ‘Hasan Prishtina’, Faculty of Civil Engineering.
@article{article, author = {Cetl, Vlado}, year = {2021}, keywords = {INSPIRE, evaluation, evolution}, title = {Quo Vadis INSPIRE?}, keyword = {INSPIRE, evaluation, evolution}, publisherplace = {Pri\v{s}tina, Kosovo} }
@article{article, author = {Cetl, Vlado}, year = {2021}, keywords = {INSPIRE, evaluation, evolution}, title = {Quo Vadis INSPIRE?}, keyword = {INSPIRE, evaluation, evolution}, publisherplace = {Pri\v{s}tina, Kosovo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font