Pregled bibliografske jedinice broj: 1182584
Profili ciljne orijentacije u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture: razlike u faktorima intrinzične motivacije
Profili ciljne orijentacije u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture: razlike u faktorima intrinzične motivacije // Zbornik radova, 17. Ljetna škola kineziologa RH, Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008. str. 101-106 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1182584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profili ciljne orijentacije u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture: razlike u faktorima intrinzične motivacije
(Goal Orientation Profiles in Physical Education: Differences in Intrinsic Motivation Factors)
Autori
Cetinić, Jelena ; Polančec Josipa ; Cimerman Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova, 17. Ljetna škola kineziologa RH, Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2008, 101-106
ISBN
978-953-95082-4-9
Skup
17. Ljetna škola kineziologa RH, Stanje i perspektiva razvoja u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije,
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2008. - 28.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
ciljna orijentacija, intrinzička motivacija, učenici, razlike
(Goal orientation ; intrinsic motivation ; students ; differences)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je ispitati postoje li razlike u dimenzijama intrinzične motivacije kod učenika različitog profila ciljne orijentacije. Učenici Srednje škole Blato podvrgnuti su testiranju Upitnikom intrinzične motivacije Intrinsic Motivation Inventory, IMI, Mc Auley i sur. (1989.) preveli I prilagodili Štimac, 2000., Barić, 2002. Istraživanjem je utvrđeno da postoje statistički značajne razlike u intrinzičkoj motivaciji kod učenika različitih profila ciljne orijentiranosti. Učenici visoke usmjerenosti na zadatak (profili 1 i 4) razlikuju se od učenika nisko usmjerenih na zadatak (profili 2 i 3) po većem uloženom naporu i većem pridavanju važnosti nastavi tjelesne i zdravstvene kulture, te većem interesu za vježbanje i većem uživanju nasatovima. Na osnovi toga može se zaključiti da usmjerenost na zadatak pozitivno korelira s intrinzičnom motivacijom učenika, što rezultira potpunom angažiranosti učenika na satovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)