Pregled bibliografske jedinice broj: 1182046
Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva
Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva // Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva / Paar, V. ; Šetić, N. (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2015. str. 12-353
CROSBI ID: 1182046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i
društva
Autori
Markeljević, J.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Hrvatsko školstvo u funkciji razvoja gospodarstva i društva
Urednik/ci
Paar, V. ; Šetić, N.
Izdavač
Hrvatski pedagoško-književni zbor
Grad
Zagreb
Godina
2015
Raspon stranica
12-353
ISBN
978-953-6134-82-3
Ključne riječi
kurikularna reforma
Sažetak
Prijedlog je rezultat brojnih rasprava i znanstvenih skupova o školstvu u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti (HAZU) (2000. – 2015.), u Hrvatskom pedagoško-književnom zboru (HPKZ) (2010. – 2015.) i na Sveučilištu u Zagrebu (2011.), te izravnog četverogodišnjeg rada (2003. – 2007.) na razvoju Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda (HNOS) kao projekta Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, kada je izrađen prvi hrvatski nacionalni kurikul za obveznu školu. Školske godine 2005/06. primijenjen najprije eksperimentalno u 49 osnovnih škola, te sljedeće školske godine, na temelju tih iskustava, izrađen je Nastavni plan i program i uveden u sve osnovne škole u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski