Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1181868

Izrada planskog proračuna u maloprodaji odjeće tvrtke Apriori d.o.o.


Jakić, Iva
Izrada planskog proračuna u maloprodaji odjeće tvrtke Apriori d.o.o., 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1181868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada planskog proračuna u maloprodaji odjeće tvrtke Apriori d.o.o.
(Preparation of a planned budget in the retail sale of clothing by Apriori d.o.o.)

Autori
Jakić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
16.09

Godina
2021

Stranica
64

Mentor
Mance, Davor

Ključne riječi
nabava, prodaja, planiranje, zalihe, profitabilnost
(purchasing, sales, planning, inventory, profitability)

Sažetak
Svrha ovog istraživanja bila je financijski analizirati i interpretirati nabavne procese te odrediti optimalni budžet u trgovinama koje se bave maloprodajom odjeće te što efkasnije upravljati razinom zaliha . Temeljna misija kod upravljanja zalihama je da budu što manje, ali da ujedno i udovoljavaju potrebama kupaca. Budući da se trendovi u modnoj industriji vrlo brzo mijenjaju, planiranje je od velike važnosti kako bi se smanjila mogućnost pogreške. Predviđanje prodaje tvrtkama pomaže da bolje kalibriraju parametre statističkih algoritama koji povremeno razrađuju planove potražnje. Precizno sezonsko planiranje dovodi do poboljšane prodaje, veće razine zadovoljstva kupaca, optimalnijih zaliha na svim razinama opskrbnog lanca, manjeg rizika od nestanka zaliha s visokom potražnjom i manjeg sniženja te je dugoročno povezano s povećanjem profitabilnosti. Predviđanje prodaje potrebno je raditi za najmanje šest mjeseci zato što je šestomjesečno razdoblje dovoljno dugo za prodaju i uključuje barem jednu sezonu. Prilikom planiranja nužno je osvrnuti se na neke od sljedećih pokazatelja kao što su: početne mjesečne zalihe, konačne mjesečne zalihe kao i prosječne, indeks profitabilnosti, planirana sniženja kao i povrati dobavljačima. Važno je i pratiti koeficijent obrtaja zaliha kao i Gmroi kojim se daje odgovor na pitanje koliki profit donosi sama roba na policama, odnosno koliki profit donosi svaka kuna investirana u zalihe. Istraživanje i analize su provedeni na ženskom brendu Seventy tvrtke Apriori d.o.o.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Davor Mance (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jakić, Iva
Izrada planskog proračuna u maloprodaji odjeće tvrtke Apriori d.o.o., 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Jakić, I. (2021) 'Izrada planskog proračuna u maloprodaji odjeće tvrtke Apriori d.o.o.', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jaki\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {64}, keywords = {nabava, prodaja, planiranje, zalihe, profitabilnost}, title = {Izrada planskog prora\v{c}una u maloprodaji odje\'{c}e tvrtke Apriori d.o.o.}, keyword = {nabava, prodaja, planiranje, zalihe, profitabilnost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jaki\'{c}, Iva}, year = {2021}, pages = {64}, keywords = {purchasing, sales, planning, inventory, profitability}, title = {Preparation of a planned budget in the retail sale of clothing by Apriori d.o.o.}, keyword = {purchasing, sales, planning, inventory, profitability}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font