Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1181847

Metodološki pristupi analizi sustava javnog školstva


Paj, Marina
Metodološki pristupi analizi sustava javnog školstva, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1181847 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodološki pristupi analizi sustava javnog školstva
(Methodological approaches to the analysis of public school systems)

Autori
Paj, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
16.07

Godina
2020

Stranica
57

Mentor
Mance, Davor

Ključne riječi
obrazovanje, školovanje, zemlja znanja, PISA testiranja, socioekonomski činitelji obrazovanja.
(education, schooling, country of knowledge, PISA testing, socioeconomic factors of education.)

Sažetak
Iako se često koriste kao istoznačni pojmovi, obrazovanje i školovanje dva su pojma čije se značenje razlikuje. Obrazovanje, naobrazba ili izobrazba rezultat je procesa stjecanja znanja dok školovanje pak podrazumijeva stjecanje naobrazbe pohađanjem škola. Napretkom tehnologije, osobito informacijsko-komunikacijskih tehnologija i promjenama koje je taj napredak donio, stvorilo se novo društvo 21. stoljeća u kojem znanje predstavlja glavni proizvodni resurs. Hrvatsko je društvo na svom tranzicijskom putu prihvatilo bitnu ulogu i značenje obrazovanja, a s time i izazov i potrebu usklađivanja obrazovanja sa europskim. Republika Hrvatska opredijelila se za razvoj društva znanja jer je znanje temeljna kvaliteta društva. Znanje, obrazovanje i cjeloživotno učenje temeljni su pokretači razvoja hrvatskoga društva i svakog pojedinca. Rezultati međunarodnog PISA istraživanja daju nam dobar uvid u kvalitetu različitih obrazovnih sustava, a u Europi možemo napraviti distinkciju između obrazovne politike srednjoeuropskih zemalja i skandinavskih zemalja. Kakva je organizacija hrvatskog školstva i kakva su obrazovna postignuća učenika hrvatskih škola prema međunarodnim ispitivanjima pokušat ćemo obrazložiti u ovome radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Davor Mance (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Paj, Marina
Metodološki pristupi analizi sustava javnog školstva, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Paj, M. (2020) 'Metodološki pristupi analizi sustava javnog školstva', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Paj, Marina}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {obrazovanje, \v{s}kolovanje, zemlja znanja, PISA testiranja, socioekonomski \v{c}initelji obrazovanja.}, title = {Metodolo\v{s}ki pristupi analizi sustava javnog \v{s}kolstva}, keyword = {obrazovanje, \v{s}kolovanje, zemlja znanja, PISA testiranja, socioekonomski \v{c}initelji obrazovanja.}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Paj, Marina}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {education, schooling, country of knowledge, PISA testing, socioeconomic factors of education.}, title = {Methodological approaches to the analysis of public school systems}, keyword = {education, schooling, country of knowledge, PISA testing, socioeconomic factors of education.}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font