Pregled bibliografske jedinice broj: 1181844
Metode istraživanja odnosa s javnošću na primjeru Riječkog karnevala
Metode istraživanja odnosa s javnošću na primjeru Riječkog karnevala, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1181844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode istraživanja odnosa s javnošću na primjeru
Riječkog karnevala
(Research methods in public relations on the example
of the Rijeka carneval)
Autori
Saršon, Lina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
09.07
Godina
2021
Stranica
75
Mentor
Mance, Davor
Ključne riječi
Odnosi s javnošću, modeli odnosa s javnošću, poslovanje, komunikacija, Riječki karneval
(Public relations, public relations models, business, communication, Rijeka Carnival)
Sažetak
Odnosi s javnošću relativno je mlada poslovna disciplina koja se svakim danom razvija. Glavni cilj je upravo uspostava dvosmjerne komunikacijske veze između organizacija, javnosti ili pojedinaca. Pri uspostavi željene poslovne komunikacije, vrlo je važno izabrati pravi model odnosa s javnošću kako bi se željena poruka prenijela željenoj javnosti. Nadalje, svakako je potrebno obratiti pažnju na koji način će komunikacija biti uspostavljena budući da tehnologija vrlo brzo napreduje te se trendovi mijenjaju. Najbolji primjer za to je sasvim sigurno pojava interneta, s kojim je poslovna komunikacija doživjela snažnu promjenu budući da su tradicionalne tehnike, najvećim dijelom pisane, zamijenjene novim tehnologijama. Također, potrebno je imati na umu koje sve funkcije odnosi s javnošću posjeduju te na koji način se svaku od njih može iskoristiti. Ovaj diplomski rad želi pobliže opisati kako su odnosi s javnošću „upotrjebljeni“ u slučaju Riječkog karnevala, najpoznatije manifestacije na našim područjima. Kreirana je online anketa kako bi ispitanici odgovarajući na postavljena pitanja pružili svoja osobna mišljenja koja su kasnije statistički obrađena te detaljnije opisana. Kako bi podatci bili što vjerodostojnije upotrjebljeni, primijenjeni su razni statistički pokazatelji. Rezultati ukazuju kako su zapravo odnosi s javnošću vrlo važni budući da utječu na mišljenje javnosti, ali također je potrebno imati na umu koja se poruka šalje te tko su ciljana skupina, budući da sve poruke neće na isti način biti percipirane kod različitih javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija