Pregled bibliografske jedinice broj: 1180847
O učenju jezika u pandemijskome vremenu
O učenju jezika u pandemijskome vremenu. Chisinau: Generis publishing, 2021 (prirucnik)
CROSBI ID: 1180847 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O učenju jezika u pandemijskome vremenu
(Language learning at the time of the pandemic)
Autori
Aladrović Slovaček, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Generis publishing
Grad
Chisinau
Godina
2021
Stranica
95
ISBN
9781639028085
Ključne riječi
učenje, hrvatski jezik, pandemija, jezične igre
(learning, Croatian language, pandemic, language games)
Sažetak
U ovoj knjizi O učenju jezika u pandemijsko vrijeme – od igre do ideje ponajprije se razmatra pojam učenja u kontekstu 21. stoljeća, a potom se daje teorijski pregled teorija učenja te elemenata koji čini sam proces učenja. Detaljnije se govori o učenju jezika s osobitim naglaskom na učenje materinskoga jezika. U trećemu poglavlju progovara se o učenju na daljinu s posebnim fokusom na online učenje, pretpostavkama online učenja, uvjetima e-učenja te mogućnostima prilagodbe sadržaja u različitim dostupnim digitalnim alatima i aplikacijama koje omogućuju učenje na daljinu. Posebno se osvrće na 2020. godinu kao pandemijsku u kojoj je gotovo cjelokupna nastava na visokoškolskim ustanovama bila organizirana u digitalnom okruženju. Kako bi se rasvijetlio uspjeh takve nastave, daje se prikaz istraživanja sa studentima Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu o njihovim stavovima prema online nastavi, njezinoj kvaliteti i uspjehu. U drugome dijelu priručnika daje se prikaz 20 ideja za učenje jezika, s osobitim naglaskom na materinski jezik, koje potiču jednakomjerno usavršavanje svih četiriju jezičnih djelatnosti: slušanja, govorenja, čitanja i pisanja. Sve su ideje povezane s igrolikim aktivnostima koje se, osim u redovitoj nastavi, mogu organizirati i virtualno bez ili uz pomoć digitalnih alata čije su poveznice unesene u opise aktivnosti. Sve su one plod višegodišnjih istraživanja poticanja igre u nastavi jezika te mogu jednako uspješno poslužiti kod djece osnovnoškolske, srednjoškolske i visokoškolske dobi te za odrasle polaznike koji žele proširivati i usavršavati svoje jezične kompetencije te razvijati svoje kreativne potencijale. Želim vam kreativan i zanimljiv rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
Knjiga je objavljena na engleskome i hrvatskome jeziku.