Pregled bibliografske jedinice broj: 1180516
Učenje zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi: Priručnik za nastavnike
Učenje zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi: Priručnik za nastavnike, 2021. (ostalo).
CROSBI ID: 1180516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj
nastavi: Priručnik za nastavnike
(Service-learning in Higher Education: Manual for
Teachers)
Autori
Ćulum Ilić, Bojana ; Jelenc, Lara ; Torbarina, Matia (ur.)
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2021
Ključne riječi
učenje zalaganjem u zajednici ; učenje zalaganjem u zajednici u viskoškolskoj nastavi ; planiranje i zivedba kolegija prema modelu učenja zalaganjem u zajednici ;
(community-engaged teaching ; service-learning ; service-learning in higher education ; planning and delivering service-learning course in HEIs ;)
Sažetak
Priručnik je razvijen kao dio Erasmus+ projekta „Service Learning in Higher Education - Fostering the Third Mission of Universities and Civic Engagement of Students (SLIHE) koji za cilj ima osnažiti kapacitete visokoškolskih ustanova u regiji Srednje i Istočne Europe u svrhu ostvarenja njihove treće/civilne misije te unapređenja civilnog zalaganja studenata, a kroz provedbu inovativne strategije učenja zalaganjem u zajednici. Svrha ovoga priručnika jest pružiti potporu sveučilišnim nastavnicima koji se odluče integrirati u svoju visokoškolsku nastavu model učenja zalaganjem u zajednici. Priručnik se sastoji od pet poglavlja koja nude pregled ključnih pitanja vezanih za razumijevanje i provedbu spomenog modela u visokom obrazovanju. U priručniku se nalaze i vježbe za uspješno planiranje i provedbu učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Ovaj priručnik dio je projekta „Service learning in
higher education – fostering the third mission
of universities and civic engagement of
students (SLIHE)”.Projekt provode Matej Bel
University (Slovačka), Universitatea Babes Bolyai
(Rumunjska), Univerzita Palackeho v Olomouci (Češka
Republika), Sveučilište u Rijeci, Filozofski
Fakultet u Rijeci (Hrvatska), Universitaet Fuer
Weiterbildung Krems (Austrija), Katholische
Universitat Eichstatt – Ingolstadt (Njemačka), uz
partnere Center for the Development of Learning
Service in Latin America (Argentina),
međunarodno udruženje i neprofitnu organizaciju
„Open Interactive School“ (Bosna i Hercegovina) te
je financiran od strane Europske unije kroz program
Erasmus+ pod brojem: 2017-1-SK01-KA203-035352.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka