Pregled bibliografske jedinice broj: 1180356
Vjeronauk u Splitsko-makarskoj nadbiskupiji (1991. – 2016.). Ostvarenja, poteškoće, perspektive
Vjeronauk u Splitsko-makarskoj nadbiskupiji (1991. – 2016.). Ostvarenja, poteškoće, perspektive, 2017., magistarski rad, Katolički bogoslovni fakultet, Split
CROSBI ID: 1180356 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjeronauk u Splitsko-makarskoj nadbiskupiji (1991. – 2016.). Ostvarenja, poteškoće, perspektive
(Religious Education in the Archdiocese of Split-Makarska (1991 – 2016). Achievements, Difficulties, Perspectives)
Autori
Marunčić, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Katolički bogoslovni fakultet
Mjesto
Split
Datum
27.11
Godina
2017
Stranica
169
Mentor
Garmaz, Jadranka
Ključne riječi
vjeronauk, vjeroučitelj, Splitsko-makarska nadbiskupija
(Religious Education, religious teacher, Archdiocese of Split-Makarska)
Sažetak
Rad istražuje i vrednuje doprinos Katoličke Crkve u suvremenom društvu tijekom dvadeset i pet godina, od 1991. do 2016., na području Vjeronauka u školi s posebnim naglaskom na Splitsko-makarsku nadbiskupiju. Uz uvod i zaključak rad je podijeljen u tri dijela. Prvi dio rada "Vjeronauk u suvremenoj hrvatskoj školi" uvodi u problematiku i smješta Vjeronauk u evangelizacijsko poslanje Crkve i u sustav javnih škola u koje je ponovno uveden nakon više od četrdeset godina izgnanstva. Drugi, središnji dio rada pod nazivom "Vjeronauk u Splitsko-makarskoj nadbiskupiji" obuhvaća prikaz postignuća, analizu i vrednovanje Vjeronauka u osnovnim i srednjim školama na području Splitsko-makarske nadbiskupije od 1991. do 2016. godine. U trećem dijelu rada koji nosi naziv "Zaključna analiza: ostvarenja, perspektive, poticaji i vizija Vjeronauka" autorica, sukladno naslovu, iznosi i interpretira ostvarenja na području Vjeronauka u školi te nudi smjernice za njegovu budućnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Split