Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1180345

“Kroz ovaj kolegij širi se mreža dobrih vibri na jedan suptilan način, kroz znanje i djelovanje”: transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi


Ćulum Ilić, Bojana
“Kroz ovaj kolegij širi se mreža dobrih vibri na jedan suptilan način, kroz znanje i djelovanje”: transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 65-93


CROSBI ID: 1180345 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
“Kroz ovaj kolegij širi se mreža dobrih vibri na jedan suptilan način, kroz znanje i djelovanje”: transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi
(“Through this course, the network of good vibes expands in a subtle way, through knowledge and action”: the transformative potential of the community-engaged learning model in higher education)

Autori
Ćulum Ilić, Bojana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju

Urednik/ci
Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2021

Raspon stranica
65-93

ISBN
978-953-361-081-4

Ključne riječi
učenje zalaganjem u zajednici, transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici, transformacijsko učenje, liminalno iskustvo, modifikacija habitusa
(community-engaged learning, transformative potential of community-engaged learning models, transformational learning, liminal experience, habitus modification)

Sažetak
Usidren u kvalitativnom pristupu, a informiran konstruktivističkom teorijskom perspektivom, ovaj rad adresira istraživačko pitanje povezano s transformativnim potencijalom i biografskim utjecajem modela učenja zalaganjem u zajednici za dvanaest studenata polaznika kolegija Rod, seksualnost, identiteti – od opresije do ravnopravnosti, kojima je sudjelovanje na ovom kolegiju bilo prvo takvo iskustvo u njihovim obrazovnim putanjama. Iz perspektive doprinosa ovako proživljenog visokoškolskog nastavnog iskustva promjenama studentskih biografija, radom se obrazlaže razvoj narativa osnaživanja i promjene kojima studenti svjedoče. Glavne identificirane dimenzije doživljene promjene studenata klasificirane su kroz nova znanja odnosno kompetencije, obrazovne i profesionalne putanje, namjere daljnjeg (civilnog) angažmana i osobni razvoj. Naslanjajući se na Turnerov koncept “liminalnosti” (1969), Bourdieuov teorijski koncept “habitusa” (1977, 1984) te Mezirowu teoriju transformativnog učenja (1981), sudjelovanje studenata u kolegiju uz potpunu integraciju modela učenja zalaganjem u zajednici tumači se u ovom radu kao liminalni fenomen inače tradicionalnog (visokoškolskog) nastavnog polja, koji je doveo do modifikacije habitusa studenata, a pritom ukazuje na njihovo osnaživanje i sklonost daljnjem društveno odgovornom i aktivnom djelovanju u zajednici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bojana Ćulum Ilić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

izdavastvo.ffri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ćulum Ilić, Bojana
“Kroz ovaj kolegij širi se mreža dobrih vibri na jedan suptilan način, kroz znanje i djelovanje”: transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 65-93
Ćulum Ilić, B. (2021) “Kroz ovaj kolegij širi se mreža dobrih vibri na jedan suptilan način, kroz znanje i djelovanje”: transformativni potencijal modela učenja zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi. U: Kovač, V., Rončević, N. & Gregorović Belaić, Z. (ur.) U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju. Rijeka, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 65-93.
@inbook{inbook, author = {\'{C}ulum Ili\'{c}, Bojana}, year = {2021}, pages = {65-93}, keywords = {u\v{c}enje zalaganjem u zajednici, transformativni potencijal modela u\v{c}enja zalaganjem u zajednici, transformacijsko u\v{c}enje, liminalno iskustvo, modifikacija habitusa}, isbn = {978-953-361-081-4}, title = {“Kroz ovaj kolegij \v{s}iri se mre\v{z}a dobrih vibri na jedan suptilan na\v{c}in, kroz znanje i djelovanje”: transformativni potencijal modela u\v{c}enja zalaganjem u zajednici u visoko\v{s}kolskoj nastavi}, keyword = {u\v{c}enje zalaganjem u zajednici, transformativni potencijal modela u\v{c}enja zalaganjem u zajednici, transformacijsko u\v{c}enje, liminalno iskustvo, modifikacija habitusa}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {\'{C}ulum Ili\'{c}, Bojana}, year = {2021}, pages = {65-93}, keywords = {community-engaged learning, transformative potential of community-engaged learning models, transformational learning, liminal experience, habitus modification}, isbn = {978-953-361-081-4}, title = {“Through this course, the network of good vibes expands in a subtle way, through knowledge and action”: the transformative potential of the community-engaged learning model in higher education}, keyword = {community-engaged learning, transformative potential of community-engaged learning models, transformational learning, liminal experience, habitus modification}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font