Pregled bibliografske jedinice broj: 1179184
Edukativne računalne igre u nastavi hrvatskoga jezika
Edukativne računalne igre u nastavi hrvatskoga jezika // Odgojno-obrazovne teme, 4 (2021), 2; 5-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1179184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukativne računalne igre u nastavi hrvatskoga jezika
(EDUCATIONAL COMPUTER GAMES IN CROATIAN LANGUAGE
TEACHING)
Autori
Aladrović Slovaček, Katarina ; Tomić, Iva
Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 4
(2021), 2;
5-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
didaktička igra, Hrvatski jezik, računalna igra, učenje
(computer game, Croatian, educational game ; learning)
Sažetak
Igra je čovjeku urođena, ugodna i slobodna aktivnost, te je stoga jedna od metoda i strategija suvremenoga nastavnog procesa. Igra čini nastavu zanimljivijom, motivira učenike, povećava njihovu pažnju i koncentraciju te lakše i brže usvajanje obrazovnoga sadržaja, osobito apstraktnoga sadržaja kao što je jezik. Iako već ranije započeto, pandemijsko je vrijeme doprinijelo sve većoj uporabi računala i računalnih igara u nastavi. Upravo zato željeli smo istražiti povećava li uspjeh u učenju jezičnih sadržaja uporaba motivacijske računalne igre te ispitati stavove učenika i učitelja o igri u nastavi te o uporabi edukativnih računalnih igara (N = 47). Kako smo i očekivali, dobiveni su rezultati pokazali kako učenici imaju pozitivan stav o igri u nastavi te o računalnoj igri, ali da se u nastavi Hrvatskoga jezika igraju tek ponekad iako se u igri osjećaju uzbuđeno, dobro i ugodno te tako lakše uče. Ipak, provedba motivacijske igre nije pokazala značajan uspjeh u jezičnome znanju učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski