Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1177528

Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja


Višnjić-Jevtić, Adrijana; Bogatić, Katarina
Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Treći kongres pedagoga s međunarodnih sudjelovanjem "Pedagogija u vremenu promjene" - Knjiga sažetaka / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Element, 2018. str. 115-115 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1177528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
(Child-centredness in ECEC curricula of some European countries - practice following policy or vice versa?)

Autori
Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Bogatić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Treći kongres pedagoga s međunarodnih sudjelovanjem "Pedagogija u vremenu promjene" - Knjiga sažetaka / Slunjski, Edita - Zagreb : Element, 2018, 115-115

Skup
3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.09.2018. - 14.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kurikulum ranog i predškolskog odgoja, odgojno-obrazovne politike, odgojno-obrazovna praksa, usmjerenost na dijete
(ECEC curriculum, educational policy, educational practice, child-centredness)

Sažetak
Za potrebe projekta Interpreting child-centredness to support quality and diversity in early childhood education and care uspoređeni su kurikulumi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja šest europskih zemalja (Engleske, Irske, Italije, Danske, Španjolske i Hrvatske) kako bi se utvrdilo postoje li u njima elementi usmjerenosti na dijete. Razmatrani elementi (jedinstvenost djeteta, učenje kroz igru, poštovanje djetetovih potreba, interesa i sposobnosti, individualne strategije učenja, participacija djeteta) sastavni su dio odgojno-obrazovnih politika svih razmatranih zemalja. Unatoč tome, moguće je da u samoj odgojno-obrazovnoj praksi postoje odstupanja od ovoga pristupa. Razlozi mogu biti razlike u razumijevanju pristupa usmjerenog na dijete, odgojiteljeve implicitne teorije o djetetu i njegovim potrebama ili kontekstualne zapreke. Temeljem analize sadržaja dokumenata moguće je propitivati jesu li dokumenti bili temelj za razvoj prakse ili su stvarani na temelju primjera dobre prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Višnjić-Jevtić, Adrijana; Bogatić, Katarina
Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Treći kongres pedagoga s međunarodnih sudjelovanjem "Pedagogija u vremenu promjene" - Knjiga sažetaka / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Element, 2018. str. 115-115 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Višnjić-Jevtić, A. & Bogatić, K. (2018) Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. U: Slunjski, E. (ur.)Treći kongres pedagoga s međunarodnih sudjelovanjem "Pedagogija u vremenu promjene" - Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Vi\v{s}nji\'{c}-Jevti\'{c}, Adrijana and Bogati\'{c}, Katarina}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2018}, pages = {115-115}, keywords = {kurikulum ranog i pred\v{s}kolskog odgoja, odgojno-obrazovne politike, odgojno-obrazovna praksa, usmjerenost na dijete}, title = {Usmjerenost na dijete u kurikulumima ranog i pred\v{s}kolskog odgoja i obrazovanja}, keyword = {kurikulum ranog i pred\v{s}kolskog odgoja, odgojno-obrazovne politike, odgojno-obrazovna praksa, usmjerenost na dijete}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vi\v{s}nji\'{c}-Jevti\'{c}, Adrijana and Bogati\'{c}, Katarina}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2018}, pages = {115-115}, keywords = {ECEC curriculum, educational policy, educational practice, child-centredness}, title = {Child-centredness in ECEC curricula of some European countries - practice following policy or vice versa?}, keyword = {ECEC curriculum, educational policy, educational practice, child-centredness}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font