Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1176554

Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih


Žugić Borić, Anamarija
Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih // 31. Krležini dani u Osijeku 2021. – Devedesete u hrvatskoj dramskoj književnosti i kazalištu, drugi dio / Petranović, Martina (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2022. str. 324-341 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1176554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih
(Dramaturgies of music – Indoš and Croatian musicians of the nineties)

Autori
Žugić Borić, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
31. Krležini dani u Osijeku 2021. – Devedesete u hrvatskoj dramskoj književnosti i kazalištu, drugi dio / Petranović, Martina - Zagreb : Osijek : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2022, 324-341

Skup
Krležini dani u Osijeku 2021.: devedesete u hrvatskoj dramskoj književnosti i kazalištu

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.12.2021. - 10.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Krležini dani u Osijeku ; hrvatska drama ; hrvatsko kazalište ; oblikovanje zvuka ; dramaturgija ; Damir Bartol Indoš ; Kuća ekstremnog muzičkog kazališta
(Krleža's Days in Osijek ; Croatian drama ; Croatian theater ; sound design ; dramaturgy ; Damir Bartol Indoš ; House of Extreme Music Theater)

Sažetak
Kuća ekstremnoga muzičkog kazališta – Kugla Damira Bartola Indoša i Tanje Vrvilo svoju performativnu koncepciju poglavito gradi na manipulaciji zvučnim objektima / instalacijama / skulpturama – jednoj od šest kategorija pristupa izvedbenom markiranju, kako ih definira teoretičarka umjetnosti performansa Suzana Marjanić (2017). U daljnjoj obradi i interpretaciji toga, kako ga sam Indoš naziva, „duhovnoga recikliranoga smeća“ Kugla je 90-ih godina surađivala s trojicom hrvatskih glazbenika, aktivnih u nekoliko novovalnih, eksperimentalnih i impro sastava (Haustor, Cul-de- Sac itd.). Radi se o trubaču Igoru Pavlici, saksofonistu i klavijaturistu Damiru Prici (Capriju Kafki) i skladatelju, kantautoru i basistu Srđanu Sacheru. Prvi dio metodološke strategije ovog rada temelji se na elaboriranu prikupljanju etnografskih podataka u formi polustrukturiranog intervjua s navedenim glazbenicima, a drugi se dio oblikovao kao teorijski poduprta interpretacija navoda glazbenika te izvornoga arhivskog gradiva, kojoj je cilj rasvijetliti ulogu glazbe i zvučnih objekata kao dramaturških elemenata Kuglinih predstava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anamarija Žugić Borić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žugić Borić, Anamarija
Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih // 31. Krležini dani u Osijeku 2021. – Devedesete u hrvatskoj dramskoj književnosti i kazalištu, drugi dio / Petranović, Martina (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2022. str. 324-341 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Žugić Borić, A. (2022) Dramaturgije glazbe – Indoš i hrvatski glazbenici devedesetih. U: Petranović, M. (ur.)31. Krležini dani u Osijeku 2021. – Devedesete u hrvatskoj dramskoj književnosti i kazalištu, drugi dio.
@article{article, author = {\v{Z}ugi\'{c} Bori\'{c}, Anamarija}, editor = {Petranovi\'{c}, M.}, year = {2022}, pages = {324-341}, keywords = {Krle\v{z}ini dani u Osijeku, hrvatska drama, hrvatsko kazali\v{s}te, oblikovanje zvuka, dramaturgija, Damir Bartol Indo\v{s}, Ku\'{c}a ekstremnog muzi\v{c}kog kazali\v{s}ta}, title = {Dramaturgije glazbe – Indo\v{s} i hrvatski glazbenici devedesetih}, keyword = {Krle\v{z}ini dani u Osijeku, hrvatska drama, hrvatsko kazali\v{s}te, oblikovanje zvuka, dramaturgija, Damir Bartol Indo\v{s}, Ku\'{c}a ekstremnog muzi\v{c}kog kazali\v{s}ta}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}ugi\'{c} Bori\'{c}, Anamarija}, editor = {Petranovi\'{c}, M.}, year = {2022}, pages = {324-341}, keywords = {Krle\v{z}a's Days in Osijek, Croatian drama, Croatian theater, sound design, dramaturgy, Damir Bartol Indo\v{s}, House of Extreme Music Theater}, title = {Dramaturgies of music – Indo\v{s} and Croatian musicians of the nineties}, keyword = {Krle\v{z}a's Days in Osijek, Croatian drama, Croatian theater, sound design, dramaturgy, Damir Bartol Indo\v{s}, House of Extreme Music Theater}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font