Pregled bibliografske jedinice broj: 1175980
Cjeloživotno učenje radioloških tehnologa
Cjeloživotno učenje radioloških tehnologa // Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 79-79 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1175980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje radioloških tehnologa
(Radiology technologists’ lifelong learning)
Autori
Matijaš, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse
/ Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017, 79-79
ISBN
978-953-6239-55-9
Skup
16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; radiološki tehnolog ; edukacija
(lifelong learning ; radiological technologist ; education)
Sažetak
Cilj istraživanja: utvrditi u kolikoj su mjeri radiološki tehnolozi usmjereni prema cjeloživotnom učenjute u kolikoj su mjeri spremni za autonomno učenje. Metode: Uzorak istraživanja čine radiološki tehnolozi zaposleni u državnim i privatnim institucijama u Hrvatskoj u dobi od 21 do 60 godina. Sudionicima su u tiskanom obliku dani upitnici s uputom o cilju i postupcima istraživanja. Za potrebe istraživanja sastavljen je upitnik od četiri dijela. Prvi dio upitnika odnosi se na opće podatke o ispitanicima, a drugi na zadovoljstvo poslom. U trećem dijelu upitnika, uz dozvolu autora Hojata, nalazi se prevedena revidirana verzija Jeffersonove ljestvice cjeloživotnog učenja liječnika (JeffSPLL), uz prilagodbu na uzorak radioloških tehnologa (JeffSPLL-RT). Četvrti dio upitnika odnosi se na ljestvicu spremnosti za autonomno učenje otvorenog pristupa na internetu. Rezultati: Analizom i obradom rezultata usmjerenosti radioloških tehnologa prema cjeloživotnom učenju i spremnosti na autonomno učenje utvrđeno je da ne postoje statistički značajne razlike u usmjerenosti prema cjeloživotnom učenju i autonomnom učenju s obzirom na spol, dob i duljinu radnog staža ispitanika. Dokazano je da postoji znatna pozitivna povezanost između usmjerenosti radioloških tehnologa prema cjeloživotnom učenju i njihove spremnosti za autonomno učenje. Zaključci: Radiološki tehnolozi umjereno su usmjereni prema cjeloživotnom učenju, a visoko su spremni na autonomno učenje. Zaključno se može reći da su u Hrvatskoj radiološki tehnolozi svjesni važnosti cjeloživotnog učenja, ali da ipak ima prostora za napredak kad je u pitanju njihovo konkretno djelovanje – pohađanje različitih zdravstvenih obrazovnih programa, pretraživanje tiskane i digitalne literature u potrazi za novim znanjima te samostalno učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski