Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1175663

Doživljaj učenika predmetne nastave o nastavi na daljinu


Cerinski, Tomislav
Doživljaj učenika predmetne nastave o nastavi na daljinu // Acta ladertina, 18 (2021), 1; 7-27 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1175663 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doživljaj učenika predmetne nastave o nastavi na daljinu
(Upper classes primary school student impressions of online learning)

Autori
Cerinski, Tomislav

Izvornik
Acta ladertina (1845-3392) 18 (2021), 1; 7-27

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
motivacija ; nastava na daljinu ; predmetna nastava ; stres ; školski uspjeh
(motivation ; online learning ; subject teaching ; stress ; school achievement)

Sažetak
Početkom provedbe nastave na daljinu u školskoj godini 2019./2020. napravljeno je istraživanje s ciljem ispitivanja doživljaja učenika predmetne nastave o nastavi na daljinu. Korišteni su Upitnik stavova o e-učenju, Upitnik percipirane podrške autonomiji u obrazovnom okruženju, Upitnik samoregulacije u učenju i Inventar strategija su-očavanja školske djece. Rezultati su pokazali kako među učenicima nižih razreda predmetne nastave (5. i 6. razredi) i učenicima viših razreda predmetne nastave (7. i 8. razredi) postoje značajne razlike u percepciji doživljaja vlastite autonomije kod učitelja. Učenici nižih razreda doživljavaju učiteljevu procjenu njihove (učeničke) autonomije na značajno višoj razini, a ujedno imaju i višu razinu identificirane motivacije za učenjem. U stavovima o učenju na daljinu među učenicima niže i više predmetne nastave nisu utvrđene značajne razlike. Izdvojene tvrdnje ukazuju na to da učenici priželjkuju povratak u školske klupe i redovnu nastavu. Utvrđene su razlike u načinima suočavanja sa stresnim situacijama između učenika i učenica, pri čemu se agresivnost češće javlja kod učenika. Izdvojene tvrdnje iz Upitnika stavova o e-učenju ukazuju na to da učenici pojam nastave na daljinu poistovjećuju s dostupnošću nastavnih materijala na internetu, što bi moglo biti povezano s angažmanom njihovih učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tomislav Cerinski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

morepress.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cerinski, Tomislav
Doživljaj učenika predmetne nastave o nastavi na daljinu // Acta ladertina, 18 (2021), 1; 7-27 (recenziran, članak, znanstveni)
Cerinski, T. (2021) Doživljaj učenika predmetne nastave o nastavi na daljinu. Acta ladertina, 18 (1), 7-27.
@article{article, author = {Cerinski, Tomislav}, year = {2021}, pages = {7-27}, keywords = {motivacija, nastava na daljinu, predmetna nastava, stres, \v{s}kolski uspjeh}, journal = {Acta ladertina}, volume = {18}, number = {1}, issn = {1845-3392}, title = {Do\v{z}ivljaj u\v{c}enika predmetne nastave o nastavi na daljinu}, keyword = {motivacija, nastava na daljinu, predmetna nastava, stres, \v{s}kolski uspjeh} }
@article{article, author = {Cerinski, Tomislav}, year = {2021}, pages = {7-27}, keywords = {motivation, online learning, subject teaching, stress, school achievement}, journal = {Acta ladertina}, volume = {18}, number = {1}, issn = {1845-3392}, title = {Upper classes primary school student impressions of online learning}, keyword = {motivation, online learning, subject teaching, stress, school achievement} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font