Pregled bibliografske jedinice broj: 1174451
Inkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi: priručnik za sveučilišne nastavnike
Inkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i predškolske dobi: priručnik za sveučilišne nastavnike. Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2021 (prirucnik)
CROSBI ID: 1174451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzivno obrazovanje odgojitelja djece rane i
predškolske dobi: priručnik za sveučilišne
nastavnike
(Inclusive education for pre school teacher: handbook
for university teachers)
Autori
Bouillet, Dejana ; Blanuša Trošelj, Danijela ; Skočić Mihić, Sanja ; Petrić, Vilko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Ured UNICEF-a za Hrvatsku
Grad
Zagreb
Godina
2021
Stranica
84
ISBN
978-953-7702-66-3
Ključne riječi
Inkluzivno obrazovanje, odgajatelj, djeca, sveučilišni nastavnik
(Inclusive education, pre school teacher, children, university teacher)
Sažetak
Kako suvremena društva postaju sve raznolikija, tako obrazovni sustavi diljem svijeta nastoje odgovoriti na važna pitanja u oblikovanju procesa učenja i poučavanja koje ima obilježja inkluzivnoga obrazovanja. Specifična kultura svakoga dionika odgojno-obrazovnoga procesa, od ranoga i predškolskoga do visokoškolskoga obrazovanja, kroz međusobne interakcije oblikuje kulturu odgojno-obrazovne ustanove. Upravo uvažavanje različitosti i zalaganje za pravednost, kao i druge komponente inkluzivnosti odgojno- obrazovnih okruženja doprinose razvoju kulture ustanova i sustava koji mogu kvalitetnije odgovoriti na potrebe suvremenoga europskog obrazovnog prostora. Ključnu ulogu u tom procesu imaju visoka učilišta, osobito ona koja školuju buduće poučavatelje na svim razinama i u svim odgojno-obrazovnim kontekstima. Osiguravanje iskustva inkluzivnoga obrazovanja upućuje na potrebu promjene institucijske kulture koja će svim studentima i studenticama omogućiti smisleno učenje te stjecanje kompetencija za profesionalno djelovanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju tako da mogu primjereno odgovoriti na različite odgojno-obrazovne potrebe djece raznolikih razvojnih, zdravstvenih, kulturnih, ekonomskih, obiteljskih i drugih obilježja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Rijeka,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli,
Sveučilište u Zagrebu,
Sveučilište u Rijeci
Profili:
Danijela Blanuša Trošelj
(autor)
Vilko Petrić
(autor)
Sanja Skočić Mihić
(autor)
Dejana Bouillet
(autor)