Pregled bibliografske jedinice broj: 1173760
Dva kontraposta na Džamiji (Dom HDLU-a) – izvedbene devedesete veterana hrvatskoga performansa – Antonia G. Lauera aka Tomislava Gotovca
Dva kontraposta na Džamiji (Dom HDLU-a) – izvedbene devedesete veterana hrvatskoga performansa – Antonia G. Lauera aka Tomislava Gotovca // 31. Krležini dani u Osijeku – Devedesete u hrvatskoj dramskoj književnosti i kazalištu, prvi dio, 28.-30. travnja 2021. ur. Boris Senker i Martina Petranović. Osijek, Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku, Filozofski fakultet u Osijeku i Odsjeka za povijest hrvatskog kazališta Zavoda za povijest hrvatske književnosti, kazališta i glazbe HAZU / Senker, Boris ; Petranović, Martina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Zavod za povijest hrvatske književnosti, kazališta i glazbe HAZU, Odsjek za povijest hrvatskog kazalištaU, 2021. str. 108-122
CROSBI ID: 1173760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dva kontraposta na Džamiji (Dom HDLU-a) – izvedbene devedesete veterana hrvatskoga performansa – Antonia G. Lauera aka Tomislava Gotovca
(Two Counterposts at the “Mosque” (House of HDLU) – performance from the 1990s of the veteran of Croatian performance art Antonio G. Lauer aka Tomislav Gotovac)
Autori
Marjanić, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
31. Krležini dani u Osijeku – Devedesete u hrvatskoj dramskoj književnosti i kazalištu, prvi dio, 28.-30. travnja 2021. ur. Boris Senker i Martina Petranović. Osijek, Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku, Filozofski fakultet u Osijeku i Odsjeka za povijest hrvatskog kazališta Zavoda za povijest hrvatske književnosti, kazališta i glazbe HAZU
Urednik/ci
Senker, Boris ; Petranović, Martina
Izdavač
Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Zavod za povijest hrvatske književnosti, kazališta i glazbe HAZU, Odsjek za povijest hrvatskog kazalištaU
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
108-122
ISBN
9789533474304
Ključne riječi
Tomislav Gotovac aka Antonio G. Lauer, umjetnost performanasa, devedesete, teorije zavjera
(Tomislav Gotovac aka Antonio G. Lauer, performance art, nineties, conspiracy theories)
Sažetak
Članak interpretira performanse Tomislava Gotovca iz devedesetih s naglaskom na dvama njegovim performansima u kojima je izvedbeno primijenio figuru kontraposta, žive skulpture, na vrhu Džamije (1991. – Muzej revolucije naroda Hrvatske, 1994. – Dom HDLU-a) početkom, odnosno sredinom devedesetih. Riječ je o dvama performansima, kontraposta, koje Tomislav Gotovac u okviru svoga koncepta Paranoia View Art, izvodi 1991. i 1994. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb
Profili:
Suzana Marjanic
(autor)