Pregled bibliografske jedinice broj: 1173393
Promocija Moslavine kao turističke destinacije
Promocija Moslavine kao turističke destinacije // Zbornik radova / Jurakić, Marko ; Franc, Sanja ; Barišić, Petra ; Koščak, Marko ; Penezić, Nenad (ur.).
Zagreb: Vimal Akademija, 2021. str. 161-178 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1173393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija Moslavine kao turističke destinacije
(Promotion of Moslavina as a Tourist Destination)
Autori
Carev, Danijel ; Lisak, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova
/ Jurakić, Marko ; Franc, Sanja ; Barišić, Petra ; Koščak, Marko ; Penezić, Nenad - Zagreb : Vimal Akademija, 2021, 161-178
Skup
1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma: Održivi i odgovorni razvoj u ruralnom turizmu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Moslavina ; ruralni turizam ; promotivni splet ; integrirana marketinška komunikacija ; turistički proizvod
(Moslavina ; rural tourism ; promotional mix ; integrated marketing communication ; travel package)
Sažetak
Cilj ovoga rada je identifikacija čimbenika koji će unaprijediti turističku prepoznatljivost Moslavine, kao i izbor metoda i načina promoviranja. Pritom se misli na integriranu marketinšku komunikaciju koja kombinira različite vidove promotivnog spleta. U ovome radu ona uključuje ekonomsku propagandu, unaprjeđenje prodaje, odnose s javnošću i digitalni marketing. Izbor takvih alata služi kao odgovor na izazove koji se pojavljuju u promociji, te omogućuju noviji pristup i pogled u promatranju promocije turističke destinacije kontinentalne Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija