Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1173351

MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA


Medica Ružić, Ivana
MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA, 2019., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1173351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA
(THE POSSIBILITY OF APPLAYING GAMIFICATION IN TEACHING PRIMARY EDUCATION)

Autori
Medica Ružić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
15.05

Godina
2019

Stranica
415

Mentor
Dumančić, Mario

Ključne riječi
igrifikacija, nastava usmjerena na učenika, igra, videoigra, osnovna škola, učenici
(game, student-oriented, game, video game, elementary school, pupils)

Sažetak
Cilj rada bio je utvrditi mogućnost primjene igrifikacije te njezin utjecaj na ishode učenja u nastavnom predmetu Matematika u prva četiri razreda osnovne škole. Kako bismo došli do cilja bilo je potrebno provesti kvazieksperimentalno istraživanje. Za prikupljanje podataka konstruirani su odgovarajući instrumenti. Za potrebe glavnog istraživanja provedeno je i pilot-istraživanje. Pilot-istraživanje provedeno je radi provjere metrijskih obilježja instrumenata na uzorku skupina (N = 428) 2014. godine na 428 učenika od prvog do četvrtog razreda. Glavno istraživanje provedeno je 2018. godine na uzorku skupina (N = 168) koje su sačinjavali učenici jedne osnovne škole od prvog do četvrtog razreda. Rezultati ukazuju na to da su se učenici kvazieksperimentalne skupine i kontrolne skupine razlikovali u ishodima u usvojenosti, razumijevanju i primjeni nastavnog sadržaja. Naime, ispitala se količina ishoda kod učenika o tome koji bi postotni udio učenika kontrolne i kvazieksperimentalne skupine mogao postići bolje rezultate u usvojenosti, razumijevanju i primjeni nastavnog sadržaja Matematike predviđene Nastavnim planom i programom za osnovnu školu za 1., 2., 3. i 4. razred. Rezultati su pokazali da je veća točna rješivost kod učenika kvazieksperimentalne skupine i to kod rješivosti usvojenosti, razumijevanja i primjene i zasebno u usvojenosti, zasebno u razumijevanju i zasebno u primjeni. Rezultati su također pokazali da se dobne razlike nisu pokazale u razvojnim trendovima u efektima igrifikacije kod učenika u primarnom obrazovanju od prvog do četvrtog razreda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)

Profili:

Avatar Url Ivana Medica Ružić (autor)

Avatar Url Mario Dumančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Medica Ružić, Ivana
MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA, 2019., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Medica Ružić, I. (2019) 'MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA', doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Medica Ru\v{z}i\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {415}, keywords = {igrifikacija, nastava usmjerena na u\v{c}enika, igra, videoigra, osnovna \v{s}kola, u\v{c}enici}, title = {MOGU\'{C}NOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA}, keyword = {igrifikacija, nastava usmjerena na u\v{c}enika, igra, videoigra, osnovna \v{s}kola, u\v{c}enici}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Medica Ru\v{z}i\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {415}, keywords = {game, student-oriented, game, video game, elementary school, pupils}, title = {THE POSSIBILITY OF APPLAYING GAMIFICATION IN TEACHING PRIMARY EDUCATION}, keyword = {game, student-oriented, game, video game, elementary school, pupils}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font