Pregled bibliografske jedinice broj: 1173351
MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA
MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG OBRAZOVANJA, 2019., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1173351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MOGUĆNOST PRIMJENE IGRIFIKACIJE U NASTAVI PRIMARNOG
OBRAZOVANJA
(THE POSSIBILITY OF APPLAYING GAMIFICATION IN TEACHING
PRIMARY EDUCATION)
Autori
Medica Ružić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
15.05
Godina
2019
Stranica
415
Mentor
Dumančić, Mario
Ključne riječi
igrifikacija, nastava usmjerena na učenika, igra, videoigra, osnovna škola, učenici
(game, student-oriented, game, video game, elementary school, pupils)
Sažetak
Cilj rada bio je utvrditi mogućnost primjene igrifikacije te njezin utjecaj na ishode učenja u nastavnom predmetu Matematika u prva četiri razreda osnovne škole. Kako bismo došli do cilja bilo je potrebno provesti kvazieksperimentalno istraživanje. Za prikupljanje podataka konstruirani su odgovarajući instrumenti. Za potrebe glavnog istraživanja provedeno je i pilot-istraživanje. Pilot-istraživanje provedeno je radi provjere metrijskih obilježja instrumenata na uzorku skupina (N = 428) 2014. godine na 428 učenika od prvog do četvrtog razreda. Glavno istraživanje provedeno je 2018. godine na uzorku skupina (N = 168) koje su sačinjavali učenici jedne osnovne škole od prvog do četvrtog razreda. Rezultati ukazuju na to da su se učenici kvazieksperimentalne skupine i kontrolne skupine razlikovali u ishodima u usvojenosti, razumijevanju i primjeni nastavnog sadržaja. Naime, ispitala se količina ishoda kod učenika o tome koji bi postotni udio učenika kontrolne i kvazieksperimentalne skupine mogao postići bolje rezultate u usvojenosti, razumijevanju i primjeni nastavnog sadržaja Matematike predviđene Nastavnim planom i programom za osnovnu školu za 1., 2., 3. i 4. razred. Rezultati su pokazali da je veća točna rješivost kod učenika kvazieksperimentalne skupine i to kod rješivosti usvojenosti, razumijevanja i primjene i zasebno u usvojenosti, zasebno u razumijevanju i zasebno u primjeni. Rezultati su također pokazali da se dobne razlike nisu pokazale u razvojnim trendovima u efektima igrifikacije kod učenika u primarnom obrazovanju od prvog do četvrtog razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)