Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1173073

DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA


HUSNJAK, MARKO
DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA, 2021., diplomski rad, diplomski, POSLOVNA EKONOMIJA I GLOBALIZACIJA, ZAGREB


CROSBI ID: 1173073 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA
(SOCAL MEDIA AS EFFECTIVE TOOLS FOR PROMOTING BUSINESS)

Autori
HUSNJAK, MARKO

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
POSLOVNA EKONOMIJA I GLOBALIZACIJA

Mjesto
ZAGREB

Datum
25.02

Godina
2021

Stranica
92

Mentor
Roška, Vlasta

Ključne riječi
marketing, poduzeće, brend, društvene mreže, Instagram, Linkedin, promocija.
(marketing, company, brand, social media, Instagram, Linkedin, promotion)

Sažetak
Tradicionalni marketing oslanja se na tradicionalne medije, dok se digitalni marketing oslanja na marketinške mogućnosti koje uključuju korištenje usluge putem interneta. U tradicionalnom marketingu, marketinške kampanje su strogo definirane dok se u digitalnom marketingu marketinškim kampanjama pristupa kao projektima na kojima radi projektni tim. Marketinški projekti u sklopu digitalnih marketinških kampanja su skloni promjenama, odnosno fleksibilni su. Takav pristup omogućuje pravovremeno reagiranje u slučaju da kampanja ne ide u željenom smjeru. Vođenje marketinških kampanja na društvenim mrežama, odnosno promociju na društvenim mrežama treba razumjeti kao projekt osmišljen na temelju postavljenih ciljeva. Promocija na društvenim mrežama se treba moći vrednovati te se na temelju dobivenih rezultata trebaju planirati budući pothvati. Poslovni subjekti sve više koriste društvene mreže za promociju svojih proizvoda ili usluga. Za potrebe ovog rada provedeno je empirijsko istraživanje kojim se ispitivalo koriste li hrvatska poduzeća promociju na društvenoj mreži Linkedin i Instagram. Rezultati istraživanja su pokazali da su obje društvene mreže nedovoljno zastupljene u promociji hrvatskih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Dalija Kuvačić (mentor)

Avatar Url Vlasta Roška (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

HUSNJAK, MARKO
DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA, 2021., diplomski rad, diplomski, POSLOVNA EKONOMIJA I GLOBALIZACIJA, ZAGREB
HUSNJAK, M. (2021) 'DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA', diplomski rad, diplomski, POSLOVNA EKONOMIJA I GLOBALIZACIJA, ZAGREB.
@phdthesis{phdthesis, author = {HUSNJAK, MARKO}, year = {2021}, pages = {92}, keywords = {marketing, poduze\'{c}e, brend, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Instagram, Linkedin, promocija.}, title = {DRU\v{S}TVENE MRE\v{Z}E KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA}, keyword = {marketing, poduze\'{c}e, brend, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Instagram, Linkedin, promocija.}, publisherplace = {ZAGREB} }
@phdthesis{phdthesis, author = {HUSNJAK, MARKO}, year = {2021}, pages = {92}, keywords = {marketing, company, brand, social media, Instagram, Linkedin, promotion}, title = {SOCAL MEDIA AS EFFECTIVE TOOLS FOR PROMOTING BUSINESS}, keyword = {marketing, company, brand, social media, Instagram, Linkedin, promotion}, publisherplace = {ZAGREB} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font