Pregled bibliografske jedinice broj: 1173073
DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA
DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE POSLOVANJA, 2021., diplomski rad, diplomski, POSLOVNA EKONOMIJA I GLOBALIZACIJA, ZAGREB
CROSBI ID: 1173073 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DRUŠTVENE MREŽE KAO EFEKTIVNI ALATI ZA PROMOVIRANJE
POSLOVANJA
(SOCAL MEDIA AS EFFECTIVE TOOLS FOR PROMOTING
BUSINESS)
Autori
HUSNJAK, MARKO
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
POSLOVNA EKONOMIJA I GLOBALIZACIJA
Mjesto
ZAGREB
Datum
25.02
Godina
2021
Stranica
92
Mentor
Roška, Vlasta
Ključne riječi
marketing, poduzeće, brend, društvene mreže, Instagram, Linkedin, promocija.
(marketing, company, brand, social media, Instagram, Linkedin, promotion)
Sažetak
Tradicionalni marketing oslanja se na tradicionalne medije, dok se digitalni marketing oslanja na marketinške mogućnosti koje uključuju korištenje usluge putem interneta. U tradicionalnom marketingu, marketinške kampanje su strogo definirane dok se u digitalnom marketingu marketinškim kampanjama pristupa kao projektima na kojima radi projektni tim. Marketinški projekti u sklopu digitalnih marketinških kampanja su skloni promjenama, odnosno fleksibilni su. Takav pristup omogućuje pravovremeno reagiranje u slučaju da kampanja ne ide u željenom smjeru. Vođenje marketinških kampanja na društvenim mrežama, odnosno promociju na društvenim mrežama treba razumjeti kao projekt osmišljen na temelju postavljenih ciljeva. Promocija na društvenim mrežama se treba moći vrednovati te se na temelju dobivenih rezultata trebaju planirati budući pothvati. Poslovni subjekti sve više koriste društvene mreže za promociju svojih proizvoda ili usluga. Za potrebe ovog rada provedeno je empirijsko istraživanje kojim se ispitivalo koriste li hrvatska poduzeća promociju na društvenoj mreži Linkedin i Instagram. Rezultati istraživanja su pokazali da su obje društvene mreže nedovoljno zastupljene u promociji hrvatskih poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas