Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1172796

RAZVOJ EMOCIONALNE INTELIGENCIJE KROZ IZVANNASTAVNU AKTIVNOST GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE


Večerić, Petra
RAZVOJ EMOCIONALNE INTELIGENCIJE KROZ IZVANNASTAVNU AKTIVNOST GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE, 2021. (ostali članci/prilozi).


CROSBI ID: 1172796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
RAZVOJ EMOCIONALNE INTELIGENCIJE KROZ IZVANNASTAVNU AKTIVNOST GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE
(DEVELOPMENT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE THROUGH EXTRACURRICULAR ACTIVITY CIVIC EDUCATION)

Autori
Večerić, Petra

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi

Godina
2021

Ključne riječi
izvannastavna aktivnost, građanski odgoj i obrazovanje, emocionalna inteligencija
(extracurricular activity, civic education, emotional intelligence)

Sažetak
Cilj izvannastavne aktivnosti Građanski odgoj i obrazovanje je pridonijeti osposobljenosti učenika za aktivno obavljanje građanske uloge. Kako bi se učenici mogli razvijati u smjeru aktivnih građana koji će učinkovito obavljati svoju građansku ulogu, potrebno je razviti određene vještine, sposobnosti i stavove. Kroz ovu izvannastavnu aktivnost učenici upoznaju sebe, svoju ulogu u društvu, razvijaju toleranciju na različitosti te njihovo prihvaćanje, razvijaju kritičko mišljenje, osvještavaju emocije koje im se pojavljuju u određenim situacijama. Brojni autori objašnjavaju emocionalnu inteligenciju kao sposobnost prepoznavanja, razumijevanja i praćenja kako svojih, tako i tuđih emocija. Kako bi se učenike osposobilo za aktivno građanstvo, potrebno ih je senzibilizirati, razvijati im empatiju i razumijevanje tuđih emocija u određenim situacijama te poticati primjenu stečenih spoznaja u djelovanju u konkretnim situacijama. Prihvaćanjem sebe, kao i onoga što nas okružuje te kritičkim promišljanjem utječemo na kvalitetu svoga života, ali i na kvalitetu života cijeloga društva. Čovjek je društveno biće i u interakciji s drugima formira stavove i uvjerenja. Stoga, stavovi, uvjerenja te djelovanje nekoliko pojedinaca može ostvariti veliki utjecaj na društvo. U radu su prikazane metode rada te primjeri aktivnosti kroz koje su učenici razvijali emocionalnu inteligenciju, kao i osobni stav učiteljice o napretku učenika u ovom području kroz dugogodišnje provođenje ove izvannastavne aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Petra Večerić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada dugabih.ba

Citiraj ovu publikaciju:

Večerić, Petra
RAZVOJ EMOCIONALNE INTELIGENCIJE KROZ IZVANNASTAVNU AKTIVNOST GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE, 2021. (ostali članci/prilozi).
Večerić, P. (2021) RAZVOJ EMOCIONALNE INTELIGENCIJE KROZ IZVANNASTAVNU AKTIVNOST GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE.. Ostali članci/prilozi.
@unknown{unknown, author = {Ve\v{c}eri\'{c}, Petra}, year = {2021}, keywords = {izvannastavna aktivnost, gra\djanski odgoj i obrazovanje, emocionalna inteligencija}, title = {RAZVOJ EMOCIONALNE INTELIGENCIJE KROZ IZVANNASTAVNU AKTIVNOST GRA\DJANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE}, keyword = {izvannastavna aktivnost, gra\djanski odgoj i obrazovanje, emocionalna inteligencija} }
@unknown{unknown, author = {Ve\v{c}eri\'{c}, Petra}, year = {2021}, keywords = {extracurricular activity, civic education, emotional intelligence}, title = {DEVELOPMENT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE THROUGH EXTRACURRICULAR ACTIVITY CIVIC EDUCATION}, keyword = {extracurricular activity, civic education, emotional intelligence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font