Pregled bibliografske jedinice broj: 1172411
Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama
Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARNET, 2018
CROSBI ID: 1172411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete
i matematiku za učenike s teškoćama
(Didactic-methodical instructions for science
subjects and mathematics for students with
disabilities)
Autori
Igrić, Ljiljana ; Dumančić, Zrinka ; Ivančić, Đurđica ; Schmidt, Davorka ; Stančić, Zrinjka
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (osnovnoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARNET
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
19
Ključne riječi
učenici s teškoćama, prilagodba, inkluzivno obrazovanje, oštećenja, teškoće, poremećaji
(students with disabilities, adaptation, inclusive education, impairments, disabilities, disorders)
Sažetak
Didaktičko-metodičke upute za učenike s teškoćama nastale su u okviru izrade e-Škole scenarija poučavanja. Upute pomažu nastavnicima u lakšem snalaženju u pristupu poučavanju uz primjenu IKT tehnologije u provedbi nastave. U Uputama su dani prijedlozi metoda i oblika rada u prirodoslovnim predmetima i matematici prilagođenih za učenike s teškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski