Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1171292

Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom


Lordan Kondić
Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom, 2005., magistarski rad, Ekonomski Fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 1171292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom
(Brand Equity and its relationship with market share)

Autori
Lordan Kondić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski Fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
10.05

Godina
2005

Stranica
140

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
Tržišna vrijednost marke, tržišni udio
(Brand Equity, Market Share)

Sažetak
Predmet magistarskog rada je proučavanje vrijednosti marke i njezina odnosa s udjelom na tržištu. Mnoga istraživanja dokazuju usku povezanosti i međusobnu ovisnost tržišnog udjela i vrijednosti marke. Postoje međutim indicije da se u Hrvatskoj javljaju neke specifičnosti na tome području. Prije svega, to se odnosi na grupe proizvoda u kojima postoji jak domaći proizvođač s dugačkom tradicijom i širokom bazom svojih lojalnih potrošača. Takvi domaći proizvođači imaju vodeću ulogu na tržištu, ali je vrijednost njihove marke manja od vrijednosti marke njihovih inozemnih konkurenata na hrvatskom tržištu

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Lordan Kondić
Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom, 2005., magistarski rad, Ekonomski Fakultet Zagreb, Zagreb
Lordan Kondić (2005) 'Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom', magistarski rad, Ekonomski Fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2005}, pages = {140}, keywords = {Tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, tr\v{z}i\v{s}ni udio}, title = {Vrijednost marke i istra\v{z}ivanje njezinog odnosa s tr\v{z}i\v{s}nim udjelom}, keyword = {Tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, tr\v{z}i\v{s}ni udio}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2005}, pages = {140}, keywords = {Brand Equity, Market Share}, title = {Brand Equity and its relationship with market share}, keyword = {Brand Equity, Market Share}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font