Pregled bibliografske jedinice broj: 1171292
Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom
Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s tržišnim udjelom, 2005., magistarski rad, Ekonomski Fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 1171292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednost marke i istraživanje njezinog odnosa s
tržišnim udjelom
(Brand Equity and its relationship with market share)
Autori
Lordan Kondić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski Fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
10.05
Godina
2005
Stranica
140
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
Tržišna vrijednost marke, tržišni udio
(Brand Equity, Market Share)
Sažetak
Predmet magistarskog rada je proučavanje vrijednosti marke i njezina odnosa s udjelom na tržištu. Mnoga istraživanja dokazuju usku povezanosti i međusobnu ovisnost tržišnog udjela i vrijednosti marke. Postoje međutim indicije da se u Hrvatskoj javljaju neke specifičnosti na tome području. Prije svega, to se odnosi na grupe proizvoda u kojima postoji jak domaći proizvođač s dugačkom tradicijom i širokom bazom svojih lojalnih potrošača. Takvi domaći proizvođači imaju vodeću ulogu na tržištu, ali je vrijednost njihove marke manja od vrijednosti marke njihovih inozemnih konkurenata na hrvatskom tržištu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija