Pregled bibliografske jedinice broj: 1171285
Implementacija robota u Kurikulum predmeta Engleski jezik u Republici Hrvatskoj
Implementacija robota u Kurikulum predmeta Engleski jezik u Republici Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 162 (2021), 3-4; 371-394 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1171285 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija robota u Kurikulum predmeta Engleski
jezik u Republici Hrvatskoj
(Implementation of robots into English language
curriculum in Croatia)
Autori
Karabin, Petra
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 162
(2021), 3-4;
371-394
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
nastava engleskoga jezika ; robot ; učenje jezika pomoću robota (RALL)
(English language teaching ; robot ; robot-assisted language learning (RALL).)
Sažetak
Početkom 21. stoljeća započela su istraživanja uz koja se robot kao nastavni materijal postupno razvija i implementira u nastavni proces. Time se uspostavio model učenja pomoću robota (RAL) te učenja jezika pomoću robota (RALL). Ovim radom daje se prikaz učenja jezika pomoću robota na primjerima iz triju zemalja (Japan, Južna Korea i Tajvan). Osim toga, u radu se nudi opis triju robota (Cubelets Robot Blocks, STEMI Hexapod, Thymio) koje je moguće implementirati u nastavu predmeta Engleski jezik primarnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj te će fokus biti na prvi razred osnovne škole. Opisi navedenih robota su popraćeni prijedlogom nastavne aktivnosti uz koju su navedeni: odgojno-obrazovni ishodi koji će se aktivnostima ostvariti, međupredmetna povezanost s upotrebom informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT), oblici rada, očekivano trajanje aktivnosti i ostali potrebni nastavni materijali.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-UIP-2017-05-5917 - Transformacija robota u edukacijsko sredstvo (TRES) (Sović Kržić, Ana, HRZZ ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Petra Karabin
(autor)