Pregled bibliografske jedinice broj: 1170184
Strategije rasta malog poduzeća
Strategije rasta malog poduzeća, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
CROSBI ID: 1170184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije rasta malog poduzeća
(Small Business Growth Strategies)
Autori
Markanović, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mjesto
Dubrovnik
Datum
18.09
Godina
2020
Stranica
34
Mentor
Zorica Krželj-Čolović
Ključne riječi
poduzeće, malo gospodarstvo, rast
(enterprise, small business, growth)
Sažetak
Poduzeće se definira kao organizacijsko-pravni pojam u kojem se ostvaruje poslovna djelatnost upravljačkim odlukama menadžmenta, poduzetnika i vlasnika te se kombiniraju proizvodni čimbenici radi ostvarivanja dobiti. Malo gospodarstvo je razvojna i pokretačka snaga cjelokupnog gospodarstva jedne države, te se njegova važnost očituje u mnogobrojnim ekonomskim, tehnološkim, sociološkim i društvenim čimbenicima koji utječu na njega. Također se smatra i ključnim elementom za povećanje konkurentnosti društva kroz generiranje rasta i otvaranje novih radnih mjesta. Poduzeće može rasti interno i/ili eksterno, a rast poduzeća predstavlja proces pozitivnih promjena, nastalih kao posljedica kontroliranih poslovnih aktivnosti poduzeća u okviru jednog poslovnog razdoblja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija