Pregled bibliografske jedinice broj: 1170135
Strategija i organizacijska kultura
Strategija i organizacijska kultura, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
CROSBI ID: 1170135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija i organizacijska kultura
(Strategy and Organizational Culture)
Autori
Širić, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mjesto
Dubrovnik
Datum
07.09
Godina
2021
Stranica
70
Mentor
Zorica Krželj-Čolović
Ključne riječi
kultura, organizacija, organizacijska kultura, strategija, Rimac Automobili
(culture, organization, organizational culture, strategy, Rimac Automobili)
Sažetak
Organizacijska kultura je veoma složena i raznovrsna. Na to ukazuje i veliki broj definicija, a jedna od njih je definira kao skup osnovnih pretpostavki i vjerovanja prihvaćenih od članova neke organizacije, odnosno organizacijska kultura predstavlja model osnovnih pretpostavki koje je određena grupa ljudi izmislila, pronašla i razvila tijekom procesa učenja kako bi rješavala svoje probleme prilagodbe na okolinu i unutarnje integracije. Pojam organizacijske kulture karakteriziraju različite funkcije, elementi, modeli, vrste i tipovi.Kultura nekog poduzeća je važna kako za pojedinca u nekoj organizaciji tako i za poslovnu strategiju. Poslovna strategija predstavlja poduzimanje određenih akcija kako bi organizacija mogla ostvariti svoj postavljeni cilj. Cilj ovog diplomskog rada je objasniti organizacijsku kulturu na primjeru poduzeća Rimac Automobili te ukazati na utjecaj organizacijske kulture na poslovnu strategiju navedenog poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija