Pregled bibliografske jedinice broj: 1169757
OSJETILNO BRENDIRANJE DALMATA U EKONOMIJI DOŽIVLJAJA 21. STOLJEĆA
OSJETILNO BRENDIRANJE DALMATA U EKONOMIJI DOŽIVLJAJA 21. STOLJEĆA // ZBORNIK RADOVA : DESETA MEĐUNARODNA ZNANSTVENO- STRUČNA KONFERENCIJA O LIDERSTVU LIDERSTVO NAKON COVIDA-19 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 641-655 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1169757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OSJETILNO BRENDIRANJE DALMATA U EKONOMIJI DOŽIVLJAJA
21. STOLJEĆA
(SENSITIVE BRANDING OF DALMATIANS IN THE ECONOMY OF
21 ST CENTURY EXPERIENCE)
Autori
Kovilić, Marija ; Slavica Dino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
ZBORNIK RADOVA : DESETA MEĐUNARODNA ZNANSTVENO- STRUČNA KONFERENCIJA O LIDERSTVU LIDERSTVO NAKON COVIDA-19
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 641-655
ISBN
978-953-59508-8-2
Skup
Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu (PILC 2020)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 26.03.2021. - 27.03.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ekonomija doživljaja, brend, osjetila, emocije, komuniciranje
(economics of experience, brand , senses, emotions, communication)
Sažetak
Brendiranje Dalmata provodi se kreiranjem osjetilno-emocionalne ponude doživljaja i snažnom komunikacijom emocionalne veze s gostima 21.stoljeća. Dalmati u Pakovu Selu je jedan među prvim etnoparkovima u Hrvatskoj, otvoren 2007.godine, zasnovan na ideji da gostima treba ponuditi živu priču tradicijskog načina života sela Dalmatinske zagore. Priču kroz jedinstveni doživljaj Didove kuće s vrtom i pritorkom, guvnom i kolarištem, suvenirnicom, restoranom sve okruženo suhozidom. Goste primaju, etnoparkom provode i poslužuju vrsni vodiči-animatori. U restoranu gostima tradicionalna jela na kominu, ispod peke, pripremaju lokalni " majstori od kužine". Stvaranje brenda Dalmata zahtijeva ostvarivanje osjetilno-emocionalnih dojmova - privlačenja i zadržavanja gostiju preko svih pet osjetila i emocija. Učinkovitost doživljaja veća je kada se uz ponudu, uz vid uključi po još neko osjetilo, a najbolje svih pet kao domino efekt. Zato je pred menadžmentom Dalmata stalni zadatak da se djelotovrno i prijemčivo, ritualno kreće u areni osjetilno-emocionalnih gostiju, da budućnost Dalmata zasniva na izvrsnosi doživljaja. Ceremonijalno blistavim izvođenjem svojih aktivnosti animatori-poslužitelji Dalmata ostvaruju sjajna osjetilno-emocionalna iskustva, doživljaje gostiju. Dalmati time stvaraju lojalnost gostiju ugled i brend. Prilagodljivom, inovativnom strategijom i praksom nakon pandemije nastavit će se stvarati brend Dalmata
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija