Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1169756

BRENDIRANJE DOŽIVLJAJA KAO OSNOVA MARKETINŠKOG MENADŽMENTA


Slavica, Dino; Gardijan, Petar
BRENDIRANJE DOŽIVLJAJA KAO OSNOVA MARKETINŠKOG MENADŽMENTA // ZBORNIK RADOVA : 10 MEĐUNARODNA ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERECIJA LIDERSTVO NAKON COVIDA 19 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 617-628 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1169756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
BRENDIRANJE DOŽIVLJAJA KAO OSNOVA MARKETINŠKOG MENADŽMENTA
(BRANDING THE EXPERIENCE AS THE BASICS OF MARKETING MANAGEMENT)

Autori
Slavica, Dino ; Gardijan, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
ZBORNIK RADOVA : 10 MEĐUNARODNA ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERECIJA LIDERSTVO NAKON COVIDA 19 / Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 617-628

ISBN
978-953-59508-8-2

Skup
Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu (PILC 2020)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 26.03.2021. - 27.03.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
jedinstvo čovjeka, kreiranje doživljaja-brenda, ekonomija doživljaja
(human unity, creating an experience - a brand, the economy of experience)

Sažetak
Proces društvene reprodukcije - proizvodnje, raspodjele, razmjene i potrošnje promatran u jedinstvu čovjeka - fizički, emocionalno, racionalno i duhovno, predstavlja suodnos čovjeka proizvođača i korisnika. Kvalitetu i vrijednost proizvedenog i ponuđenog može se prepoznati čovjekovim zadovoljstvom doživljajem, ugledom - brendom u razmjeni dobivenim. Svijet 21.sto postao je virtualno i stvarno, doživljajno drugačijim. Sve organizacije i institucije izložene su djelovanju objektivnih činitelja i brzo se i temeljito transformiraju iz velike izvjesnosti poslovanja u ekonomiji potražnje proizvoda u veliku neizvjesnost poslovanja u novu ekonomiju doživljaja. Ideja ekonomije ponude i prodaje doživljaja kao roba 21.stoljeća postaje temeljno načelo društvenog i tržišno ponašanja, koje prate konkretni poslovni rezultati i ekonomske i društvene reperkusije. Zadovoljstvo doživljenim ugledom privlači , osvaja i zadržava korisnike brenda lojalnima, a marketinski menadžment uspješnim

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku

Profili:

Avatar Url Dino Slavica (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slavica, Dino; Gardijan, Petar
BRENDIRANJE DOŽIVLJAJA KAO OSNOVA MARKETINŠKOG MENADŽMENTA // ZBORNIK RADOVA : 10 MEĐUNARODNA ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERECIJA LIDERSTVO NAKON COVIDA 19 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 617-628 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Slavica, D. & Gardijan, P. (2021) BRENDIRANJE DOŽIVLJAJA KAO OSNOVA MARKETINŠKOG MENADŽMENTA. U: Nikolić, G. (ur.)ZBORNIK RADOVA : 10 MEĐUNARODNA ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERECIJA LIDERSTVO NAKON COVIDA 19.
@article{article, author = {Slavica, Dino and Gardijan, Petar}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {617-628}, keywords = {jedinstvo \v{c}ovjeka, kreiranje do\v{z}ivljaja-brenda, ekonomija do\v{z}ivljaja}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {BRENDIRANJE DO\v{Z}IVLJAJA KAO OSNOVA MARKETIN\v{S}KOG MENAD\v{Z}MENTA}, keyword = {jedinstvo \v{c}ovjeka, kreiranje do\v{z}ivljaja-brenda, ekonomija do\v{z}ivljaja}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Slavica, Dino and Gardijan, Petar}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {617-628}, keywords = {human unity, creating an experience - a brand, the economy of experience}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {BRANDING THE EXPERIENCE AS THE BASICS OF MARKETING MANAGEMENT}, keyword = {human unity, creating an experience - a brand, the economy of experience}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font