Pregled bibliografske jedinice broj: 1169756
BRENDIRANJE DOŽIVLJAJA KAO OSNOVA MARKETINŠKOG MENADŽMENTA
BRENDIRANJE DOŽIVLJAJA KAO OSNOVA MARKETINŠKOG MENADŽMENTA // ZBORNIK RADOVA : 10 MEĐUNARODNA ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERECIJA LIDERSTVO NAKON COVIDA 19 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 617-628 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1169756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
BRENDIRANJE DOŽIVLJAJA KAO OSNOVA MARKETINŠKOG
MENADŽMENTA
(BRANDING THE EXPERIENCE AS THE BASICS OF MARKETING
MANAGEMENT)
Autori
Slavica, Dino ; Gardijan, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
ZBORNIK RADOVA : 10 MEĐUNARODNA ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERECIJA LIDERSTVO NAKON COVIDA 19
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 617-628
ISBN
978-953-59508-8-2
Skup
Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu (PILC 2020)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 26.03.2021. - 27.03.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
jedinstvo čovjeka, kreiranje doživljaja-brenda, ekonomija doživljaja
(human unity, creating an experience - a brand, the economy of experience)
Sažetak
Proces društvene reprodukcije - proizvodnje, raspodjele, razmjene i potrošnje promatran u jedinstvu čovjeka - fizički, emocionalno, racionalno i duhovno, predstavlja suodnos čovjeka proizvođača i korisnika. Kvalitetu i vrijednost proizvedenog i ponuđenog može se prepoznati čovjekovim zadovoljstvom doživljajem, ugledom - brendom u razmjeni dobivenim. Svijet 21.sto postao je virtualno i stvarno, doživljajno drugačijim. Sve organizacije i institucije izložene su djelovanju objektivnih činitelja i brzo se i temeljito transformiraju iz velike izvjesnosti poslovanja u ekonomiji potražnje proizvoda u veliku neizvjesnost poslovanja u novu ekonomiju doživljaja. Ideja ekonomije ponude i prodaje doživljaja kao roba 21.stoljeća postaje temeljno načelo društvenog i tržišno ponašanja, koje prate konkretni poslovni rezultati i ekonomske i društvene reperkusije. Zadovoljstvo doživljenim ugledom privlači , osvaja i zadržava korisnike brenda lojalnima, a marketinski menadžment uspješnim
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija