Pregled bibliografske jedinice broj: 1169581
Potpora roditeljima u radu s djecom s poremećajima u ponašanju.
Potpora roditeljima u radu s djecom s poremećajima u ponašanju. // EDUvision 2018 »Modern Approaches to Teaching the Coming Generations« / Jurčević, Stanislav (ur.).
Ljubljana: Orel, Mojca ; Jurčević, Stanislav, 2018. str. 1206-1216 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1169581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potpora roditeljima u radu s djecom s poremećajima u ponašanju.
(Support for Parents in Education of Children with Behavioral
Disorders)
Autori
Zrilić, Smiljana ; Nenadić bilan, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
EDUvision 2018 »Modern Approaches to Teaching the Coming Generations«
/ Jurčević, Stanislav - Ljubljana : Orel, Mojca ; Jurčević, Stanislav, 2018, 1206-1216
ISBN
978-961-94307-7-4
Skup
International Conference EDUvision (EDUvision 2018)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 29.11.2018. - 01.12.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca mlađe školske dobi ; društvena potpora ; partnerstvo obitelji i škole ; poremećaji u ponašanju
(behavioral disorders ; children of younger school age ; partnership between family and school ; social support)
Sažetak
Broj djece koja očituju probleme u ponašanju svakodnevno se povećava, a manifestacije poremećaja u ponašanju isprepleću se na najrazličitije načine. S obzirom na brojnost rizičnih procesa, u radu se ukazuje samo na neke rizike u obiteljskom i školskom kontekstu. Različiti poremećaji ponašanja djece osnovnoškolske dobi, bilo da se radi o aktivnim ili pasivnim formama, indikatori su koji zahtjevaju veće angažiranje učitelja, roditelja, stručnih suradnika, svih društvenih čimbenika te napose njihovu kontinuiranu suradnju. Socijalna potpora, kao važna funkcija interakcije različitih društvenih čimbenika i obitelji, ima pozitivan utjecaj na djetetovo, roditeljsko i obiteljsko funkcioniranje. U radu se ukazuje na temeljne izvore i oblike društvene potpore roditeljima djece s poremećajima u ponašanju. Uspostava partnerskih odnosa obitelji i škole u funkciji je potpore pozitivnom razvoju djece, uspješnom roditeljstvu te pozitivnom obiteljskom funkcioniranju.
Izvorni jezik
Hrvatski