Pregled bibliografske jedinice broj: 1168498
"Mala matura“- da ili ne? Što kažu: učenici, roditelji i učitelji?
"Mala matura“- da ili ne? Što kažu: učenici, roditelji i učitelji? // Pogled kroz prozor - Digitalni časopis kojeg učitelji pišu za učitelje, 73 (2015), 9-10 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 1168498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Mala matura“- da ili ne? Što kažu: učenici,
roditelji i učitelji?
(Primary school assessment - Students, parents and
teachers opinion)
Autori
Brebrić, Zdenka ; Barišić, Danica
Izvornik
Pogled kroz prozor - Digitalni časopis kojeg učitelji pišu za učitelje (1848-2171) 73
(2015);
9-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni
Ključne riječi
roditelji ; učenici ; učitelji ; završno osnovnoškolsko vrednovanje
(parents, students, teachers, final primary school assessment)
Sažetak
Iz navedenih rezultata vidljive su sljedeće zanimljivosti. Učitelji su zaista za promjene dosadašnjeg načina vrednovanja učeničkog znanja i to u vrlo visokom postotku. Gotovo neznatan dio učitelja bi zadržalo sadašnji način vrednovanja. Mogući razlozi su u sve jačem pritisku i nezadovoljstvu i roditelja i učenika na zaključne ocjene. Iako su te pritužbe u porastu i najčešće se kao razlog navodi „nepravednost“ i „neobjektivnost“ učitelja, zavidna većina i roditelja i učenika je za „status quo“ i ne žele uvođenje završnih testiranja koji bi upravo omogućili objektivnost i isključivanje subjektivnog faktora učitelja. Moguće objašnjenje za takve stavove jest činjenica nepostojanja „kulture“ objektivnog vrednovanja od postanka samostalne nam države.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija