Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168401

Uloga školskih stručnih suradnika u suočavanju učenika sa stresnim situacijama za vrijeme nastave na daljinu


Brebrić, Zdenka; Ileković, Mirela
Uloga školskih stručnih suradnika u suočavanju učenika sa stresnim situacijama za vrijeme nastave na daljinu // Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Department of Psychology, Catholic University of Croatia, 2021. str. 197-198 (radionica, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1168401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga školskih stručnih suradnika u suočavanju učenika sa stresnim situacijama za vrijeme nastave na daljinu
(The role of school counselors in dealing with students' stressful situations during distance learning)

Autori
Brebrić, Zdenka ; Ileković, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja - Zagreb : Department of Psychology, Catholic University of Croatia, 2021, 197-198

Skup
3. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta “Suočavanje s kriznim situacijama – putevi jačanja otpornosti”

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.12.2021. - 11.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastava na daljinu, pandemija, potpora, priča, stručni suradnici, suočavanje
(distance learning, pandemic, support, storytelling, school counselors, coping)

Sažetak
Za vrijeme pandemije uvjetovane SARS-CoV-2 virusom, školski se sustav našao pred izazovima s kojima se susreće prvi put: organizacijskim, metodičko-didaktičkim, psihološkim, sociološkim te s nužnošću brzog reagiranja s nesređenom i nestrukturiranom vanjskom potporom. Stručni su suradnici u školama kod prvog zatvaranja i nastave na daljinu ostavljeni bez jasnih uputa koji je otvorio prostor kreativnosti, međusobne razmjene iskustava i potpore. Jedan od kreativnih načina je pisanje i pričanje/čitanje priča, objavljivanje na You Tube kanalu i platformi Microsoft Teams. U njima su se na humorističan način kroz pero učenika Kreše, iznosile brojne krizne učeničke, ali i obiteljske situacije tijekom zatvaranja i nastave na daljinu te se na taj način pružala potpora učenicima, ali i njihovim obiteljima u ventiliranju negativnih emocija te njihovo kanaliziranje na optimalne načine. Odaziv i komentari bili su poticaj da se napiše i ispriča cijeli serijal priča koji je poslije ukoričen u dječji roman. Svrha je i cilj ove radionice iznalaženje kreativnih načina kojima stručni suradnici mogu pružali potporu učenicima u suočavanju s naglim promjenama u vrijeme kriznih situacija kao što je bio period prvog zatvaranja i provođenja nastave na daljinu. Također se može pokazati pozitivna strana informacijsko - komunikacijskijih tehnologija (IKT) kroz trajnu dostupnost sadržaja namijenjenih učenicima. Sudionici će u ovoj radionici uvidjeti kako se na iskustven i humorističan način može pružiti neophodna potpora. Moći će prepoznati pisanje/ čitanje priča kao strategiju razumijevanja učeničkih stresnih situacija i ventiliranje negativnih emocija. Analizom priča moći će se razlikovati vrste kriznih učeničkih situacija, načine suočavanja sa stresom, predložiti primjerene oblika potpore i anticipirati vlastita kreativna rješenja za pružanje potpore u sličnim situacijama. Aktivnosti za sudionike sastojat će od slušanja dviju autorske priča, uočavanja stresnih situacija kod glavnih likova, analiziranja načina njihovog suočavanja, identificiranja rizičnih i zaštitnih faktora, predlaganja oblika i načina savjetodavnog rada koja bi se primjenjivala kao primjereni oblik pedagoško-psihološke podrške.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenka Brebrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brebrić, Zdenka; Ileković, Mirela
Uloga školskih stručnih suradnika u suočavanju učenika sa stresnim situacijama za vrijeme nastave na daljinu // Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia / Pačić-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Department of Psychology, Catholic University of Croatia, 2021. str. 197-198 (radionica, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Brebrić, Z. & Ileković, M. (2021) Uloga školskih stručnih suradnika u suočavanju učenika sa stresnim situacijama za vrijeme nastave na daljinu. U: Pačić-Turk, L. & Žutić, M. (ur.)Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience - 3rd International Scientific Conference of the Department of Psychology of the Catholic University of Croatia.
@article{article, author = {Brebri\'{c}, Zdenka and Ilekovi\'{c}, Mirela}, year = {2021}, pages = {197-198}, keywords = {nastava na daljinu, pandemija, potpora, pri\v{c}a, stru\v{c}ni suradnici, suo\v{c}avanje}, title = {Uloga \v{s}kolskih stru\v{c}nih suradnika u suo\v{c}avanju u\v{c}enika sa stresnim situacijama za vrijeme nastave na daljinu}, keyword = {nastava na daljinu, pandemija, potpora, pri\v{c}a, stru\v{c}ni suradnici, suo\v{c}avanje}, publisher = {Department of Psychology, Catholic University of Croatia}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brebri\'{c}, Zdenka and Ilekovi\'{c}, Mirela}, year = {2021}, pages = {197-198}, keywords = {distance learning, pandemic, support, storytelling, school counselors, coping}, title = {The role of school counselors in dealing with students' stressful situations during distance learning}, keyword = {distance learning, pandemic, support, storytelling, school counselors, coping}, publisher = {Department of Psychology, Catholic University of Croatia}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font