Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168372

Uloga odgojitelja u radu s djecom predškolske dobi s poremećajima jezičnogovorno-glasovne komunikacije


Kudek Mirošević, Jasna; Vuić, Božica; Perković, Mihaela
Uloga odgojitelja u radu s djecom predškolske dobi s poremećajima jezičnogovorno-glasovne komunikacije // Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Čakovec: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 85-96 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1168372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga odgojitelja u radu s djecom predškolske dobi s poremećajima jezičnogovorno-glasovne komunikacije
(The role of pre-school educators working with children with speech, language and communication difficulties)

Autori
Kudek Mirošević, Jasna ; Vuić, Božica ; Perković, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav - Čakovec : Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 85-96

ISBN
978-953-8115-76-9

Skup
Međunarodni znanstveni skup 4. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 26.04.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
odgojno-obrazovna inkluzija ; odgojitelji ; suradnja ; teškoće jezično-govorne-glasovne komunikacije
(educational inclusion, preschool educators, collaboration, speech, language and communication difficulties)

Sažetak
Suvremena istraživanja pokazuju da je kod 5 – 8 % djece predškolske dobi prisutno kašnjenje govora ili poremećaji koji mogu biti povezani s kasnijim učenjem, socioemocionalnim teškoćama ili s problemima u ponašanju. Djeca kod koje su se teškoće u govoru i jeziku očitovale u dobi od 5 godina imaju veći rizik u daljnjem jezičnom razvoju, svladavanju vještina pismenosti i poteškoća tijekom obrazovanja. Cilj je istraživanja, prikazanoga u ovome radu, ustanoviti ulogu odgojitelja u praćenju i planiranju individualnoga rada s djecom kao i u suradnji s roditeljima i stručnim suradnicima. U istraživanju je sudjelovalo 100 odgojitelja s područja Republike Hrvatske koji su ispunili online upitnik posebno konstruiran za potrebe istraživanja. Rezultati pokazuju da su odgojitelji svjesni važnosti uloge o inkluziji djece s poremećajima jezično-govorno-glasovne komunikacije, ali nedovoljno provode individualizirani oblik rada s njima, kao i radionice sa svrhom njihova uključivanja i povezivanja s vršnjacima. Rezultati upućuju na važnost cjeloživotnoga usavršavanja odgojitelja kako bi se sustavno planirala i provodila inkluzija djece s teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Božica Vuić (autor)

Avatar Url Jasna Kudek Mirošević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kudek Mirošević, Jasna; Vuić, Božica; Perković, Mihaela
Uloga odgojitelja u radu s djecom predškolske dobi s poremećajima jezičnogovorno-glasovne komunikacije // Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Čakovec: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 85-96 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Kudek Mirošević, J., Vuić, B. & Perković, M. (2020) Uloga odgojitelja u radu s djecom predškolske dobi s poremećajima jezičnogovorno-glasovne komunikacije. U: Višnjić-Jevtić, A., Filipan-Žignić, B., Lapat, G. & Mikulan, K. (ur.)Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti.
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Vui\'{c}, Bo\v{z}ica and Perkovi\'{c}, Mihaela}, year = {2020}, pages = {85-96}, keywords = {odgojno-obrazovna inkluzija, odgojitelji, suradnja, te\v{s}ko\'{c}e jezi\v{c}no-govorne-glasovne komunikacije}, isbn = {978-953-8115-76-9}, title = {Uloga odgojitelja u radu s djecom pred\v{s}kolske dobi s poreme\'{c}ajima jezi\v{c}nogovorno-glasovne komunikacije}, keyword = {odgojno-obrazovna inkluzija, odgojitelji, suradnja, te\v{s}ko\'{c}e jezi\v{c}no-govorne-glasovne komunikacije}, publisher = {Odsjek u \v{C}akovcu U\v{c}iteljskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Vui\'{c}, Bo\v{z}ica and Perkovi\'{c}, Mihaela}, year = {2020}, pages = {85-96}, keywords = {educational inclusion, preschool educators, collaboration, speech, language and communication difficulties}, isbn = {978-953-8115-76-9}, title = {The role of pre-school educators working with children with speech, language and communication difficulties}, keyword = {educational inclusion, preschool educators, collaboration, speech, language and communication difficulties}, publisher = {Odsjek u \v{C}akovcu U\v{c}iteljskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font