Pregled bibliografske jedinice broj: 1168146
Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije
Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije // V Međunarodna naučna konferencija Regionalni razvoj i prekogranična saradnja / Đorđević, Bojan ; Kostić, Dragan ; Simonović, Aleksandar (ur.).
Pirot: Ugovorna okružna privredna komora Pirot, 2021. str. 499-512 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1168146 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u
promociji ponude hotela Republike Srbije
(Empirical research on the application of social
networks in the promotion of the hotel offer of
the Republic of Serbia)
Autori
Podovac, Milena ; Drpić, Danijel ; Milojica, Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
V Međunarodna naučna konferencija Regionalni razvoj i prekogranična saradnja
/ Đorđević, Bojan ; Kostić, Dragan ; Simonović, Aleksandar - Pirot : Ugovorna okružna privredna komora Pirot, 2021, 499-512
ISBN
978-86-900497-4-5
Skup
V Međunarodna naučna konferencija: Regionalni razvoj i prekogranična saradnja
Mjesto i datum
Pirot, Srbija, 04.12.2021
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Promocija ; hotel ; društvene mreže ; Republika Srbija
(promotion ; hotel ; social media ; Republic of Serbia)
Sažetak
Intenzivni razvoj savremene informacione tehnologije je u velikoj meri promenio način poslovanja preduzeća u hotelijerstvu i uslovio prelazak sa tradicionalnih na digitalna sredstva komunikacije sa ciljnim grupama korisnika usluga. Jedan od inovativnih načina komunikacije sa potencijalnim korisnicima usluga su društvene mreže, koje omogućavaju objavljivanje različitih sadržaja u okviru online zajednice. Sa druge strane, turisti sve češće koriste društvene medije kao što su Facebook i/ili Instagram prilikom prikupljanja informacija u procesu donošenja odluka o poseti određenoj destinaciji ili korišćenju usluga. U radu su prikazani rezultati empirijskog istraživanja primene društvenih mreža u promociji ponude hotela u Republici Srbiji. Najznačajniji zaključci istraživanja su da društvene mreže predstavljaju izuzetno važna sredstva u promociji ponude hotela kao i da hoteli u Republici Srbiji najčešće koriste Facebook, Instagram Twitter i Trip Advisor. U radu su takođe definisana ograničenja i smernice za dalja istraživanja.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Veleučilište u Rijeci,
Veleučilište PAR