Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1168146

Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije


Podovac, Milena; Drpić, Danijel; Milojica, Vedran
Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije // V Međunarodna naučna konferencija Regionalni razvoj i prekogranična saradnja / Đorđević, Bojan ; Kostić, Dragan ; Simonović, Aleksandar (ur.).
Pirot: Ugovorna okružna privredna komora Pirot, 2021. str. 499-512 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1168146 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije
(Empirical research on the application of social networks in the promotion of the hotel offer of the Republic of Serbia)

Autori
Podovac, Milena ; Drpić, Danijel ; Milojica, Vedran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
V Međunarodna naučna konferencija Regionalni razvoj i prekogranična saradnja / Đorđević, Bojan ; Kostić, Dragan ; Simonović, Aleksandar - Pirot : Ugovorna okružna privredna komora Pirot, 2021, 499-512

ISBN
978-86-900497-4-5

Skup
V Međunarodna naučna konferencija: Regionalni razvoj i prekogranična saradnja

Mjesto i datum
Pirot, Srbija, 04.12.2021

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Promocija ; hotel ; društvene mreže ; Republika Srbija
(promotion ; hotel ; social media ; Republic of Serbia)

Sažetak
Intenzivni razvoj savremene informacione tehnologije je u velikoj meri promenio način poslovanja preduzeća u hotelijerstvu i uslovio prelazak sa tradicionalnih na digitalna sredstva komunikacije sa ciljnim grupama korisnika usluga. Jedan od inovativnih načina komunikacije sa potencijalnim korisnicima usluga su društvene mreže, koje omogućavaju objavljivanje različitih sadržaja u okviru online zajednice. Sa druge strane, turisti sve češće koriste društvene medije kao što su Facebook i/ili Instagram prilikom prikupljanja informacija u procesu donošenja odluka o poseti određenoj destinaciji ili korišćenju usluga. U radu su prikazani rezultati empirijskog istraživanja primene društvenih mreža u promociji ponude hotela u Republici Srbiji. Najznačajniji zaključci istraživanja su da društvene mreže predstavljaju izuzetno važna sredstva u promociji ponude hotela kao i da hoteli u Republici Srbiji najčešće koriste Facebook, Instagram Twitter i Trip Advisor. U radu su takođe definisana ograničenja i smernice za dalja istraživanja.

Izvorni jezik
Ostalo

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Veleučilište u Rijeci,
Veleučilište PAR

Profili:

Avatar Url Vedran Milojica (autor)

Avatar Url Danijel Drpić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Podovac, Milena; Drpić, Danijel; Milojica, Vedran
Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije // V Međunarodna naučna konferencija Regionalni razvoj i prekogranična saradnja / Đorđević, Bojan ; Kostić, Dragan ; Simonović, Aleksandar (ur.).
Pirot: Ugovorna okružna privredna komora Pirot, 2021. str. 499-512 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Podovac, M., Drpić, D. & Milojica, V. (2021) Empirijsko istraživanje primene društvenih mreža u promociji ponude hotela Republike Srbije. U: Đorđević, B., Kostić, D. & Simonović, A. (ur.)V Međunarodna naučna konferencija Regionalni razvoj i prekogranična saradnja.
@article{article, author = {Podovac, Milena and Drpi\'{c}, Danijel and Milojica, Vedran}, year = {2021}, pages = {499-512}, keywords = {Promocija, hotel, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Republika Srbija}, isbn = {978-86-900497-4-5}, title = {Empirijsko istra\v{z}ivanje primene dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u promociji ponude hotela Republike Srbije}, keyword = {Promocija, hotel, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Republika Srbija}, publisher = {Ugovorna okru\v{z}na privredna komora Pirot}, publisherplace = {Pirot, Srbija} }
@article{article, author = {Podovac, Milena and Drpi\'{c}, Danijel and Milojica, Vedran}, year = {2021}, pages = {499-512}, keywords = {promotion, hotel, social media, Republic of Serbia}, isbn = {978-86-900497-4-5}, title = {Empirical research on the application of social networks in the promotion of the hotel offer of the Republic of Serbia}, keyword = {promotion, hotel, social media, Republic of Serbia}, publisher = {Ugovorna okru\v{z}na privredna komora Pirot}, publisherplace = {Pirot, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font