Pregled bibliografske jedinice broj: 1167874
Komunikacijski aspekti kampanje za cijepljenje u RH
Komunikacijski aspekti kampanje za cijepljenje u RH // Međunarodna doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području medija i komunikacije
Koprivnica, Hrvatska, 2022. str. 1-1 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1167874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski aspekti kampanje za cijepljenje u RH
(Communication Aspects of vaccination cmapaign in the
Republic of Croatia)
Autori
Mihanović Ijevljev, Šimun ; Tafra Vlahović, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Međunarodna doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih doktorskih studija u području medija i komunikacije
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 27.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
Upravljanje odnosima s javnošću ; krizno komuniciranje ; upravljanje krizom ; COVID-19
(Public relations management ; crisis communication ; crisis management ; COVID 19)
Sažetak
Rad se bavi pitanjem uspješnog upravljanja kriznim odnosima s javnošću u okolnostima globalne pandemije uzrokovane COVID-19 virusom. Na primjeru društveno odgovorne kampanje cijepljenja, koju u Hrvatskoj provodi Hrvatski zavod za javno zdravstvo, autori analiziraju komunikacijske pogreške i potencijale „modela uspostave povjerenja“ i primjene „nudge“ teorije u kontekstu upravljanja krizom s naglaskom na slabije procijepljenu mlađu populaciju. Dvosmjerna simetrična komunikacija kao idealan model uspostave odnosa (i povjerenja) između organizacije i njenih javnosti, polazišna je pretpostavka za provedbu uspješne društveno odgovorne kampanje. Kvantitativnom metodom anketnog upitnika provedenog na uzorku od XY studenata Sveučilišta Sjever i Sveučilišta u Dubrovniku, istražena je korelacija između načina na koji je ova kampanja krizno komunicirana javnosti te stavova mladih o temi cijepljenja. Rezultati istraživanja ukazuju na nepripremljenost u upravljanju događajima te brojne nedostatke u pripremi društveno odgovorne krizne kampanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku,
RIT Croatia, Dubrovnik ,
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Profili:
Majda Tafra-Vlahović
(autor)