Pregled bibliografske jedinice broj: 1167749
Iskustva interakcija učenika s teškoćama i tipičnih vršnjaka i povezanost s karakteristikama njihovog ponašanja
Iskustva interakcija učenika s teškoćama i tipičnih vršnjaka i povezanost s karakteristikama njihovog ponašanja // Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 46-47 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1167749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva interakcija učenika s teškoćama i
tipičnih vršnjaka i povezanost s karakteristikama
njihovog ponašanja
(Experiences of interactions of students with
disabilities and typical peers and corelation with
the characteristics of their behavior)
Autori
Bukvić, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
/ Ileš, Tatjana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 46-47
Skup
2. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 02.12.2021. - 03.12.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
iskustvo interakcije, učenici s teškoćama, karakteristike ponašanja
(experience of interactions, students with disabilities, behavioral characteristic)
Sažetak
Cilj je istraživanja analizirati povezanost interakcije učenika s teškoćama i njihovih tipičnih vršnjaka s pojavnosti problema u ponašanju u osnovnoj školi. Analizirani su čimbenici dobi i spola, identificiranih teškoća učenika i faktora ponašanja. Za prikupljanje podataka korišten je Upitnik o ponašanju učenika (Bouillet i Pavin Ivanec, 2014) koji sadrži pitanja o općim socio-demografskim podacima, školovanju učenika, procjenu prihvaćenosti učenika među vršnjacima, postojanje teškoća i sl. Upitnik mjeri eksternalizirane i internalizirane probleme u ponašanju učenika, poteškoće u učenju i izvršavanju školskih obveza te primjereno zauzimanje učenika za sebe i svoje potrebe. Korišten je i Upitnik podrške učeniku – verzija za učenike (Bukvić, 2018) iz kojeg su analizirana dva faktora, odbačenost i prihvaćenost među vršnjacima.
Izvorni jezik
Hrvatski