Pregled bibliografske jedinice broj: 1167180
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe na nastavi solfeggia
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe na nastavi solfeggia // Međužupanijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta
Labin, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1167180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe na nastavi
solfeggia
(Cognitive-emotional listening to music in solfeggio
teaching)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Međužupanijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta
Mjesto i datum
Labin, Hrvatska, 13.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
slušanje glazbe ; teorijske odrednice ; praktični modeli
(listening to music ; theoretical determinants ; practical models)
Sažetak
Sudionici skupa upoznali su se s karakteristikama spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe, na koji način ukorporirati sadržaje na nastavi solfeggia te koji su ciljevi, zadaće, ali i mogućnosti i ishodi u unaprjeđivanju nastave solfeggia s naglaskom na područje slušanja glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost