Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1166539

Film kao promotivni alat država


Gluvačević Dejan; Skoko, Božo
Film kao promotivni alat država // Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021. str. 613-624


CROSBI ID: 1166539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Film kao promotivni alat država
(Film as a country promotional tool)

Autori
Gluvačević Dejan ; Skoko, Božo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva

Urednik/ci
Skoko, Božo

Izdavač
Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays

Grad
Zagreb : Sarajevo

Godina
2021

Raspon stranica
613-624

ISBN
978-953-8289-40-8

Ključne riječi
promocija, država, turizam, film, Hrvatska
(promotion, country, tourism,)

Sažetak
Igrani film, osim što ima umjetničku vrijednost, vrlo često služi i kao snažno promotivno sredstvo, kroz koje redatelji i producenti, svjesno ili nesvjesno, pridonose promociji određenih vrijednosti, ideja, ljudi, naroda ili država. Zahvaljujući popularnosti i komunikacijskim dosezima tog vida masovne kulture, države nerijetko koriste igrani film kao alat javne diplomacije i promocije vlastite zemlje, kroz koji nastoje poboljšati imidž vlastite države ili naroda. Autori analiziraju pristupe, strategije i učinke na tom polju, donoseći globalna i hrvatska iskustva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)

Avatar Url Dejan Gluvačević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gluvačević Dejan; Skoko, Božo
Film kao promotivni alat država // Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021. str. 613-624
Gluvačević Dejan & Skoko, B. (2021) Film kao promotivni alat država. U: Skoko, B. (ur.) Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva. Zagreb : Sarajevo, Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, str. 613-624.
@inbook{inbook, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, editor = {Skoko, B.}, year = {2021}, pages = {613-624}, keywords = {promocija, dr\v{z}ava, turizam, film, Hrvatska}, isbn = {978-953-8289-40-8}, title = {Film kao promotivni alat dr\v{z}ava}, keyword = {promocija, dr\v{z}ava, turizam, film, Hrvatska}, publisher = {Synopsis ; Plejada ; Veleu\v{c}ili\v{s}te Edward Bernays}, publisherplace = {Zagreb : Sarajevo} }
@inbook{inbook, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, editor = {Skoko, B.}, year = {2021}, pages = {613-624}, keywords = {promotion, country, tourism,}, isbn = {978-953-8289-40-8}, title = {Film as a country promotional tool}, keyword = {promotion, country, tourism,}, publisher = {Synopsis ; Plejada ; Veleu\v{c}ili\v{s}te Edward Bernays}, publisherplace = {Zagreb : Sarajevo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font