Pregled bibliografske jedinice broj: 1166539
Film kao promotivni alat država
Film kao promotivni alat država // Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021. str. 613-624
CROSBI ID: 1166539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Film kao promotivni alat država
(Film as a country promotional tool)
Autori
Gluvačević Dejan ; Skoko, Božo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva
Urednik/ci
Skoko, Božo
Izdavač
Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays
Grad
Zagreb : Sarajevo
Godina
2021
Raspon stranica
613-624
ISBN
978-953-8289-40-8
Ključne riječi
promocija, država, turizam, film, Hrvatska
(promotion, country, tourism,)
Sažetak
Igrani film, osim što ima umjetničku vrijednost, vrlo često služi i kao snažno promotivno sredstvo, kroz koje redatelji i producenti, svjesno ili nesvjesno, pridonose promociji određenih vrijednosti, ideja, ljudi, naroda ili država. Zahvaljujući popularnosti i komunikacijskim dosezima tog vida masovne kulture, države nerijetko koriste igrani film kao alat javne diplomacije i promocije vlastite zemlje, kroz koji nastoje poboljšati imidž vlastite države ili naroda. Autori analiziraju pristupe, strategije i učinke na tom polju, donoseći globalna i hrvatska iskustva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays