Pregled bibliografske jedinice broj: 1166182
Agresivni učenici u razredu
Agresivni učenici u razredu // Pedagogija za učitelje i nastavnike / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2016. str. 224-253
CROSBI ID: 1166182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Agresivni učenici u razredu
(Aggressive Students in the Classroom)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija za učitelje i nastavnike
Urednik/ci
Halačev, Slavenka
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
224-253
ISBN
978-953-0-30725-4
Ključne riječi
učenici, razred, agresivnost, učitelji, pomoć
(students, class, aggression, teachers)
Sažetak
U ovom poglavlju se objašnjavaju obilježja i oblici agresivnog ponašanja (otvoreno i prikriveno ; reaktivno i proaktivno) učenika. Pregledno se navode i teorijska objašnjenja agresivnosti, a potom i čimbenici rizika (individualni, obiteljski, školski, društveni), a govori se i o utjecaju medija na agresivno ponašanje učenika (pasivna izloženost i interaktivna uključenost kakvu omogućuje internet i videoigre). Ukazuje se i na mogućnosti pružanja pomoći agresivnoj djeci u razredu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)