Pregled bibliografske jedinice broj: 1166177
Moć i granice odgoja
Moć i granice odgoja // Pedagogija za učitelje i nastavnike / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2016. str. 119-133
CROSBI ID: 1166177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moć i granice odgoja
(Power and Limits of Upbringing)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija za učitelje i nastavnike
Urednik/ci
Halačev, Slavenka
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
119-133
ISBN
978-953-0-30725-4
Ključne riječi
nasljeđe, okolina, djeca, nativizam, empirizam
(heritage, environment, children, nativism, empiricism)
Sažetak
U ovom poglavlju se problematizira je li nasljeđe odlučujuće ili sudbonosno u životu čovjeka ili važniju ulogu ima odgoj, odnosno okolina. Analiziraju se teorije nativizma, empirizma, konvergencije, dinamična teorija te suvremeni pogledi na odnos gena i okoline.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)